728 x 90

پاسخ جوانان عراقی به نگاه فرامرزی خامنه‌ای

هنوز ۲۴ساعت از نگرانی خامنه‌ای از گسترش شعار «نه غزه نه لبنان» و فرمان دخالت در منطقه نگذشته بود که جوانان غیرتمند عراقی پاسخش را با شعارهای کوبنده در شهرهای مختلف عراق دادند.

به گزارش تلویزیون العربیه: معترضان با تأکید بر آزادی عراق، خواستار خروج ایران و شبه‌نظامیان متحدش از شهرهای مختلف این کشور شدند.

خامنه‌ای: «این نگاه فرامرزی را از دست ندهید. قناعت نکنیم به منطقه‌ٔ خودمان».

این پاسخی کوبنده علیه دخالت‌های خامنه‌ای و جنگ‌افروزی در عراق است.

اوجگیری قیام مردم عراق در بیش از ۱۰استان این کشور و انتشار تصاویر به آتش کشیدن مراکز و دفاتر شبه‌نظامیان وابسته به رژیم، باعث شد رسانه‌های حکومتی وحشت‌زده سکوت ۲۴ساعته خود را بشکنند.

خبرگزاری حکومتی ایرنا ضمن اشاره به سوزاندن برخی اماکن توسط افراد مشکوک نوشت: «احتمال مردمی بودن این اعتراضات بسیار کم است».

یک سایت حکومتی در وحشت از آینده قیام، ضمن اشاره به شعار جوانان علیه حاکمان عراق و ایران نوشت: «اگر دولت نتواند بر اوضاع مسلط شود و اجازه دهد خشونتهایی که شب گذشته تشدید شده بود، هم‌چنان شدت و ادامه یابد، آنگاه مشخص نیست سرانجام این تظاهرات به کجا خواهد انجامید».

شدت وحشت و نگرانی به حدی است که گماشتهٔ نظامی خامنه‌ای سراسیمه در منطقه مستقر شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/550d0c84-294d-48c7-8bac-83939f4ce105"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات