728 x 90

پاداش ۱۵میلیون دلاری آمریکا برای شناسایی شبکه مالی سپاه پاسداران

پاداش ۱۵میلیون دلاری آمریکا برای شناسایی شبکه مالی سپاه پاسداران
پاداش ۱۵میلیون دلاری آمریکا برای شناسایی شبکه مالی سپاه پاسداران

وب‌سایت رسمی برنامه پاداش برای عدالت وابسته به وزارت‌خارجه آمریکا اعلام کرد، آمریکا در ازای اطلاعاتی که سازوکارهای مالی سپاه پاسداران رژیم ایران و تمام شاخه‌های مختلف آن، از جمله نیروی قدس سپاه، را مختل کند تا سقف ۱۵میلیون دلار پاداش پرداخت خواهد کرد.
وب سایت رسمی برنامه پاداش برای عدالت روز یکشنبه ۲۲خرداد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، سپاه پاسداران رژیم ایران، حملات و فعالیت‌های تروریستی متعددی را در سطح بین‌المللی تأمین مالی کرده است. رژیم ایران به‌واسطه نیروهای نیابتی خود در منطقه از جمله گروه حماس و حزب‌الشیطان لبنان و دیگر گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به این رژیم در عراق، عملیات تروریستی مورد نظر خود را در خارج از ایران هدایت می‌کند.
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، هر گونه اطلاعات مربوط به منابع درآمدی سپاه پاسداران و شاخه برون‌مرزی آن، نیروی قدس، و کارگزارانش و یا سازوکارهای اصلی تأمین مالی آن از جمله تمهیدات مالی غیرقانونی سپاه مانند نفت در برابر پول و شرکت‌های پوششی که به نیابت از سپاه پاسداران در سطح بین‌المللی فعال هستند. مشمول دریافت پاداش خواهند شد.
پاداش ۱۵میلیون دلاری هم‌چنین شامل اطلاعاتی می‌شود که هویت اشخاص حقیقی یا حقوقی که در زمینه دور زدن تحریم‌های آمریکا و یا تحریم‌های بین‌المللی با سپاه همکاری دارند و نیز مؤسسات مالی و صرافی‌های رسمی طرف معامله با سپاه را افشا کند.
افشای اطلاعات مربوط به شگردهای سپاه پاسداران در زمینه انتقال پول و کالا به گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران نیز از جمله این موارد ذکر شده است.
شایان ذکر است که وزارت‌خارجه آمریکا در فروردین سال۱۳۹۸ کلیت سپاه پاسداران رژیم ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a11cbf52-88a8-430a-9655-2ad29b053503"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات