728 x 90

ولایت قاچاقچیان مقدس!

توقیف کشتی حامل مواد مخدر رژیم ایران توسط آمریکا
توقیف کشتی حامل مواد مخدر رژیم ایران توسط آمریکا

آخوندها خیلی تأکید دارند که حتماً دیکتاتوری منفورشان را با کلمه «مقدس» رنگ‌آمیزی کنند.

نظام مقدس؟! جنگ مقدس؟! و الی‌ آخر. اما این روزها با انتشار اخبار مربوط به گیرافتادن یا لورفتن یا حتی بمباران شدن اماکن و کشتی‌های حامل هروئین و کاپتاگون متعلق به نظام در دریای عمان و سوریه و مرز اردن، روشن شده که قاچاق مواد مخدر هم در شمار پدیده‌های مقدس دیکتاتوری پلید آخوندهاست. در هفته سوم اردیبهشت چند خبر از گوشه و کنار خاورمیانه در مورد قاچاقچیان نظام یا وابسته به نظام در رسانه‌های بین‌المللی منتشر شد که ابعاد حضور دیکتاتوری منحوس ولایت فقیه را در این تجارت منزجرکننده نشان می‌دهد.

در اولین خبر سفیر آمریکا تیموتی لندرکینگ، فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن، در یک جلسه توجیهی گفت رژیم ایران به‌رغم توافق خود برای عادی‌سازی روابط دیپلماتیک با عربستان، هم‌چنان به تأمین سلاح و مواد مخدری که به درگیری در یمن دامن می‌زند، ادامه داده است.

سپس فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا اعلام کرد نیروی دریایی آن کشور یک محموله ۸۰میلیون دلاری هروئین را در دریای عمان توقیف کرده است. این فرماندهی افزوده بود: یک کشتی واکنش سریع گارد ساحلی ایالات متحده در ۱۰مه، در جریان دومین عملیات دریایی کشف مواد مخدر در یک هفته، ۸۰میلیون دلار هروئین را از یک کشتی ماهیگیری که پس از خروج از چابهار ایران در حال عبور از دریای عمان بود کشف و ضبط کرد. واحد دریایی آمریکایی ۲روز پیش هم از یک کشتی ماهیگیری دیگر که از همان بندر [چابهار ایران] حرکت کرده بود، ۳۰میلیون دلار متامفتامین و هروئین کشف و ضبط کرده بود.
 

و پس از این‌ها بود که از اردن خبر رسید پس از کشتن سلطان(قاچاق) کاپتاگون سوریه، «الرمثان»، یکی دیگر از سلاطین معروف مواد مخدر سوریه، در اثر حملات هوایی اردن به خانه وی در روستای شواب در استان سویدا کشته شد. وزیر امور خارجه اردن هشدار داد کشورش «برای مقابله با قاچاقچیان هر کار لازمی را انجام خواهد داد».

گزارش‌های رسانه‌ها به‌نقل از دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه می‌گویند این دومین حمله هوایی (اردن) به یک مرکز مشکوک به تولید مواد مخدر در درعا، استانی در جنوب سوریه است. یکی از فعالان اپوزیسیون سوری گفت این مرکز توسط گروه‌های مورد حمایت رژیم ایران برای تولید و نگهداری مواد مخدر قبل از قاچاق به اردن استفاده می‌شد.
 

از آن روزی که احمدی‌نژاد در جریان یک تصفیه‌حساب باندی با برادران پاسدارش، آنها را برادران قاچاقچی نامید و پرده را برانداخت، تا امروز بیش از ۱۰سال گذشته و این نظام هم‌چنان به تجارت هروئین و دیگر مواد مخدر هم‌چنان ادامه می‌دهد تا روزی که این نظام از «بن» برافتد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02255546-487c-4538-992f-b91630da037f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات