728 x 90

وقاحت رئیس مدیریت بحران رژیم: جانباخته‌های سیل اخیر خود بی‌احتیاطی کردند

سیل در استانهای جنوبی کشور
سیل در استانهای جنوبی کشور

نجار رئیس سازمان مدیریت بحران رژیم گفته است این سازمان در جریان سیلی که مناطق جنوبی ایران را فرا گرفت غافلگیر نشد و تمهدیدات لازم را اندیشید، اما قربانیان سیل خود بی‌احتیاطی کردند.

سیل در استانهای هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان و فارس دست‌کم ده جانباخته بر جای گذاشته و خسارات سنگینی را به‌ویژه در مناطق روستایی و بخش کشاورزی رقم زده است.

اسماعیل نجار با وقاحت مدعی شد سازمان مدیریت بحران کشور در این‌باره مرتکب اهمالی نشده است و از چندین روز قبل با ابلاغیه‌ای تمام استانهای کشور را برای مقابله و آمادگی با حوادث ناشی از بارش‌ها و دخالت‌های جوی به‌حالت آماده‌باش درآورده بود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: «در مورد فوتی‌های این حادثه باید بگویم که بی‌احتیاطی‌هایی نیز از سوی خود این افراد رخ داد؛ در چند مورد علی‌رغم هشدارها و تأکیداتی که بارها و بارها مطرح شده است، افرادی برای تهیه فیلم و عکس به حاشیه مسیل رفته بودند که متأسفانه به داخل جریان آب سقوط کردند».

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا۱۶دیماه، در پی بارش‌های اخیر که اکثر نقاط کشور را تحت تأثیر خود قرار داد، مناطقی از کشور به‌ویژه در استانهای جنوبی با سیل و آبگرفتگی مواجه شدند، سیلابی که برابر گزارشهای رسمی دست‌کم جان ۱۰تن را گرفته و خسارات زیادی هم به برخی از تأسیسات، بخش کشاورزی و بافت مسکونی وارد کرد. در پی این سیل نیز اما بار دیگر این پرسش مطرح شد که آیا دستگاههای امدادی و خدماتی غافلگیر شدند؟.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ddfa6524-a9e3-448e-91b8-4ccd4d151c0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات