728 x 90

وقاحت آخوند روحانی: در زمینهٔ کووید۱۹ نسبت به کشورهای دیگر کارنامهٔ خوبی داشتیم

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی، روز ۲۷اسفند در آخرین جلسه هیأت دولتش با وقاحت گفت: در زمینهٔ کووید۱۹ نسبت به کشورهای دیگر کارنامهٔ خوبی داشتیم.

روحانی با اشاره به تضادها و بحرانها در رأس نظام آخوندی افزود: در زمان جنگ همه باید کنار هم باشیم، نه این‌که یک ضعف پیدا کنیم، آن را بزرگ کنیم، سیاه‌نمایی کنیم؛ سیاه‌نمایی از کارهای زشت در زمان جنگ با دشمن.

رئیس‌جمهور ارتجاع که انتظار داشت با آمدن جو بایدن تحریم‌های آمریکا علیه رژیم برداشته شود ولی موضوع پیچیده‌تر شد، گفت: تأخیر در برداشتن تحریم خیانت است. هر جناح، هر فرد، هر گروه اگر یک ساعت پایان تحریم را عقب بیندازد، که امروز تنها علتش انتخابات ۱۴۰۰ است، این خیانت است و ننگ ابدی برای آن جناح باقی خواهد ماند.

وی با حمله با باند غالب نظام گفت: امیدوارم یک اقلیتی که دنبال سنگ‌اندازی در برابر رفع تحریم‌ها هستند، در این ایام دست از تخریب (دولت) و مسیر رفع تحریم بردارند.

در حالی که صف‌های روغن و سایر کالاهای اساسی مردم را عاصی کرده و رئیس مجلس ارتجاع به نسیه‌فروشی نان هم اعتراف می‌کند، آخوند روحانی با وقاحت از «خودکفایی در گندم، روغن، برنج و. ». . حرف زد.

آخوند روحانی هم‌چنین درباره موضع دولت آمریکا نسبت به تحریم‌ها با التماس و درخواست گفت: آمریکایی‌ها به صراحت بارها اعلام کردند که مسیر دولت قبلی غلط بوده و فشار حداکثری منجر به شکست شده است. بیان کردند می‌خواهند به مسیر تعهد برگردند. گفتن برای ما کافی نیست منتظر عمل هستیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b9095f0-c584-44cb-be35-adda3ca593ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات