728 x 90

وزیر دفاع سابق آمریکا از جو بایدن خواست در مقابل تهدیدات رژیم ایران اقدامات جدی به‌عمل آورد

مارک اسپر وزیر دفاع پیشین آمریکا
مارک اسپر وزیر دفاع پیشین آمریکا

مارک اسپر، وزیر دفاع سابق آمریکا و یکی از مقامات دولت ترامپ روز چهارشنبه ۲۷تیر، در نشست امنیتی اسپن نسبت به سیاست مماشات دولت جو بایدن در قبال رژیم ایران انتقاد کرد و گفت وقت آن رسیده که دولت بایدن درباره جمهوری اسلامی اقدامی بهتر از «دفاع صرف» انجام دهد.

وی که خود به‌دلیل تهدیدات تروریستی از سوی رژیم ایران تحت محافظت دائمی قرار دارد این اظهارات را پس از گزارشهای اخیر مبنی بر تهدیدهای جدید از سوی رژیم ایران به جان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق، و افزایش امنیت وی در روزهای منتهی به تلاش ناموفق برای ترور او در یک تجمع انتخاباتی، بیان کرد.

مارک اسپر در نشست امنیتی اسپن، کنفرانس گردهمایی سالانه سیاست‌گذاران آمریکایی، به خبرنگاران گفت: «برای من این مسأله شخصی است، زیرا من هم در گروهی هستم که در لیست هدف آنها قرار دارد. بنابراین مانند برخی از همکارانم، من تحت محافظت امنیتی ۲۴ساعته و همه‌جانبه‌ای قرار دارم که از من و چند نفر از ما مراقبت می‌کند».
او افزود: «این وضعیت سال‌هاست که ادامه دارد و ما باید بهتر از تنها دفاع کردن عمل کنیم».
وی با اشاره به طرح توطئه ناموفق قبلی علیه جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ، گفت طرح‌های دیگری نیز کشف شده‌اند اما وی از دادن جزئیات بیشتری خودداری کرد.
اسپر تأکید کرد: «این دولت باید افرادی را که پشت این طرح‌ها هستند، پیدا کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ab83c04-ea6a-42b2-a3a8-b3f015ddb647"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات