728 x 90

وزیر دفاع انگلستان: این تحریکات خطرناک ایران و نیروهای وابسته به آن باید پایان یابد

گرانت شاپ وزیر دفاع انگلستان
گرانت شاپ وزیر دفاع انگلستان

گرانت شاپ وزیر دفاع انگلستان روز یکشنبه ۳ آذر در صفحه ایکس خود هشدار داد: این تحریکات خطرناک رژیم ایران و نیروهای وابسته به آن باید پایان یابد

وی هم‌چنین افزود: انگلستان هم‌چنان متعهد به تضمین کردن این امر است که تلاش‌های غیرقانونی برای بستن دریاها برای تجارت شکست بخورد و دارایی‌های نظامی ما در منطقه را برای واکنش نشان دادن تقویت کرده است.

این در حالی است که سایت اکسپرس لندن روز شنبه ۲دی نوشت: انگلستان قصد دارد حوثی‌های مورد حمایت ایران را که اقتصاد جهان را تهدید می‌کنند، بمباران کند... در یک طرح فوق محرمانه، فرماندهان نظامی پیشنهاد کرده‌اند از پهپادهای آمریکایی و بریتانیایی ریپر، استفاده کنند.

تمرکز اصلی آنها یک کشتی جاسوسی ایرانی به نام ساویز است که به‌گفته منابع اطلاعاتی، حملات حوثی‌ها را هماهنگ می‌کند و اهداف را شناسایی می‌کند.

اکسپرس نوشت: این به‌دنبال تصمیمی برای اعزام نیروهای ویژه انگلستان به پایگاه آمریکایی در جیبوتی در لبه باب‌المندب یک هفته پیش برای نظارت و جمع‌آوری اطلاعات از منابع داخل یمن درباره موقعیت پایگاه‌های عملیاتی شورشیان صورت گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f36f02e8-e008-4467-8ad4-92c673789560"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات