728 x 90

وزیر دفاع آلبانی: اجرای طرح جدید با کمک شرکا و متحدانمان به‌دنبال حملات سایبری رژیم ایران برای ارتقای امنیت

نیکو پلشی وزیر دفاع آلبانی
نیکو پلشی وزیر دفاع آلبانی

وزیر دفاع آلبانی:

به‌دنبال حملات سایبری رژیم ایران

طرحی به ارزش ۲۴میلیون دلار برای ارتقای امنیت سایبری آلبانی

با کمک شرکا و متحدانمان در حال اجراست

 

 آلبانی ۱۴سپتامبر ۲۰۲۲: نیکو پلشی وزیر دفاع آلبانی روز چهارشنبه از اجرای طرحی به ارزش ۲۴میلیون دلار برای ارتقای سطح امنیت سایبری در کشور خبر داد. پلشی پس از جلسه هیأت وزیران در ارتباط با رسانه‌ها گفت: این طرح با همکاری همکاران در حال اجراست و هدف از آن ایجاد مرکز امنیت سایبری و آموزش کارکنان است. پلشی تأکید کرد که حملات سایبری رژیم ایران بر سیستم‌های نظامی تاثیری نداشته است زیرا ارتباط آنها با سایر سیستم‌ها قطع شده است. وی گفت: برای اولین بار، من این واقعیت را با مردم به اشتراک می‌گذارم که سیستم‌های سایبری نظامی نه در حمله اول و نه در حمله اخیر تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند. آنها بیش از حد محافظت می‌شوند و از سیستم‌های دیگر جدا شده‌اند. " پلشی گفت: «در خصوص طرح‌ها و پروژه‌هایی که برای ارتقای امنیت سایبری به سطح بالاتری انجام می‌دهیم، پروژه بسیار بزرگی به ارزش ۲۴میلیون دلار با حمایت شرکا در حال اجرا هستیم که هدف آن ایجاد مرکز امنیت سایبری و آموزش کارکنان است»

سامانهٔ «تی.آی.ام. اس» TIMS شامگاه ۹سپتامبر مورد حمله قرار گرفت که در نتیجه آن، کار در فرودگاه ریناس برای مدتی فلج شد، اما پس از اقدامات لازم، امکان بهره‌برداری از دو گیشه پاس کنترل برای مسافران فراهم شد که مشخصات مسافران دستی ثبت می‌شد. ورودیها و خروجیها توسط سامانهٔ «تی.آی.ام. اس» TIMS پس از ۲۴ساعت در تمامی نقاط مرزی بازیابی شد. (سایت ر. ت. ش آلبانی۲۳ شهریور)

 


 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46df539e-4de0-4f66-bb27-715ea451bdb9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات