728 x 90

وزیر خارجه نیوزیلند: سومین بخش از ممنوعیت سفر مقامهای رژیم ایران به این کشور

نانایا ماهوتا، وزیر امور خارجه نیوزیلند
نانایا ماهوتا، وزیر امور خارجه نیوزیلند

نانایا ماهوتا، وزیر امور خارجه، روز دوشنبه ۲۹خرداد سومین بخش از ممنوعیتها را برای مقامهای رژیم ایران اعلام کرد و گفت که این پیامی به رژیم ایران می‌دهد که نیوزیلند انکار حقوق‌بشر و سرکوب خشونت‌آمیز اعتراضات را تحمل نخواهد کرد... .

سایت ار ان زی نیوزیلند نوشت: ممنوعیت سفر برای مقامات ایرانی به‌دلیل سرکوب اعتراضات گسترش یافت. دولت اعلام کرده است که ۱۸مقام ایرانی دیگر از سفر به نیوزیلند در واکنش به سرکوب معترضان توسط رژیم منع شده‌اند.

نانایا ماهوتا، وزیر امور خارجه، روز دوشنبه سومین بخش از ممنوعیتها را برای مقامات ایرانی اعلام کرد و گفت که این پیامی به ایران می‌دهد که نیوزیلند انکار حقوق‌بشر و سرکوب خشونت‌آمیز اعتراضات را تحمل نخواهد کرد... .
ماهوتا گفت: «رژیم ایران به‌رغم فشارهای بین‌المللی، از زمان مرگ مهسا امینی به سرکوب شدید و بیش از حد تظاهر کنندگان مسالمت‌آمیز، از جمله اعدام ناجوانمردانه سه نفر در ارتباط با نقش آنها در تظاهرات در ۱۹اردیبهشت ادامه داده است.

وی افزود: تمدید امروز ممنوعیت سفر ادامه یک سری اقدامات عمدی است که نشان می‌دهد ما با جدیت به وضعیت فعلی حقوق‌بشر در ایران نگاه می‌کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/126a5ddf-8d21-498f-bb69-730eba045d21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات