728 x 90

وزیر خارجه عربستان: تجارت اروپا با رژیم ایران حامیان تروریسم را تقویت می‌کند

عادل الجبیر
عادل الجبیر

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در گفتگو با شبکه تلویزیونی  سی‌.ان‌.بی.سی  آمریکا گفت:‌ تجارت شرکتهای اروپایی با رژیم ایران باعث تقویت سپاه پاسداران می‌شود و ناخواسته به فعالیت‌های نظامی آن در پهنه خاورمیانه دامن می‌زند. عادل الجبیر  افزود: «به اعتقاد ما بخش زیادی از اقتصاد رژیم  ایران از سوی سپاه پاسداران و شرکتهای وابسته به آن اداره می‌شود. وی گفت معتقدیم که هر گونه معامله با این شرکتها تنها به تقویت سپاه پاسداران انجامیده و موجی می‌شود که آنها در منطقه و جهان دست به شرارت بیشتری بزنند.

 مشاور امنیت ملی آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ  نیز روز یکشنبه نسبت به سرمایه‌گذاری در ایران هشدار داد و  از اعضای ناتو و متحدان خواست تا به‌دقت هوشیار باشند با چه کسی تجارت می‌کنند. ژنرال مک مستر گفت:‌ سرمایه‌گذاری در ایران یعنی سرمایه‌گذاری در سپاه پاسداران. کسانی که در ایران سرمایه‌گذاری می‌کنند مثل این است که  «چکی برای سپاه پاسداران می‌کشند و به آن می‌گویند: لطفاً این بودجه را برای کشتاری بیشتر در خاورمیانه مصرف کن».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4a9c99a-58f8-4d88-a727-e6a45ff966e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات