728 x 90

وزیر خارجه عربستان: بازگشت به برجام تنها گام اول برای رسیدگی به رفتار مخرب رژیم ایران است

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان
فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: عربستان از بازگشت رژیم ایران و آمریکا به توافق هسته‌یی موسوم به برجام استقبال می‌کند، اما این می‌تواند تنها گام اول برای رسیدگی به رفتار مخرب رژیم ایران باشد.
وزیر خارجه عربستان روز پنجشنبه ۱۸ آذر تصریح کرد، همان‌طور که قبلاً اعلام کرده‌ایم، ما هم‌چنان از بازگشت به توافق برجام حمایت می‌کنیم. اما ما آن را ناقص می‌دانیم و هر گونه بازگشت به برجام باید اولین گام به سوی یک توافق طولانی‌تر و قوی‌تر باشد.
فیصل بن فرحان در خصوص مذاکرات روز پنجشنبه در وین تصریح کرد، امیدواریم مذاکرات هسته‌یی کنونی با رژیم ایران ثمربخش باشد، و منافع کشورهای خلیج‌فارس را تضمین کند ولی توافق حاضر از ما در برابر توان هسته‌یی یا نظامی رژیم ایران محافظت نمی‌کند.
شایان ذکر است که دور هفتم مذاکرات احیای برجام در راستای بازگرداندن مشترک آمریکا و رژیم ایران به تعهدات خود در چارچوب این توافق که با حضور روسیه، فرانسه، چین، آلمان، انگستان و رژیم ایران روز پنجشنبه دوباره در وین پایتخت اتریش از سرگرفته شد. آمریکا در این مذاکرات به‌صورت غیرمستقیم حضور دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5cf283cb-59db-437a-ac75-b3ee1cb9af81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات