728 x 90

وزیر اقتصاد اسراییل: در صورت پیوستن حزب‌الله به جنگ باید «سر مار» را در ایران قطع کرد

جلسه خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع به سرکردگان سپاه پاسداران
جلسه خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع به سرکردگان سپاه پاسداران

دیلی میل ۲۹مهر:

وزیر اقتصاد اسراییل در مصاحبه اختصاصی می‌گوید: در صورت پیوستن حزب‌الله به جنگ باید «سر مار» را در ایران قطع کرد. آیت‌الله‌های ایران از روی زمین محو خواهند شد

نیر برکات، وزیر اقتصاد اسراییل در مصاحبه‌یی اختصاصی که روز شنبه ۲۹مهر با دیلی میل انجام داد گفته است:

در صورت پیوستن حزب‌الله به جنگ باید «سر مار» را در ایران قطع کرد. آیت‌الله‌های ایران از روی زمین محو خواهند شد.

اسرائیل شب گذشته متعهد شد که در صورت پیوستن گروه تروریستی حزب‌الله تحت حمایت تهران به جنگ، «سر مار» را قطع کرده و به ایران حمله کند.

نیر برکات، وزیر اقتصاد اسراییل در مصاحبه اختصاصی با روزنامه میل در روز یکشنبه هشدار داد که اگر حزب‌الله، گروه تروریستی نیابتی رژیم ایران در لبنان، به اسراییل حمله کند، آیت‌الله‌های ایران از روی زمین محو خواهند شد.

اظهارات تحریک‌آمیز او شبح جدی یک درگیری منطقه‌یی است که به‌سرعت تشدید می‌شود و در آستانه حمله زمینی مورد انتظار اسراییل به نوار غزه برای نابودی حماس صورت می‌گیرد.

در یک تهدید مستقیم برای بازدارندگی تهران از مداخله بیشتر، نیر برکات هشدار داد که نه تنها اسراییل «حزب‌الله» را از بین خواهد برد، اگر معتقد باشد این گروه تروریستی در حال باز کردن «جبهه شمالی» است، «ما در واقع رژیم ایران را هدف قرار خواهیم داد».

طرح رژیم ایران برای حمله به اسراییل در همه جبهه‌هاست. اگر متوجه شدیم که قصد دارند اسراییل را هدف قرار دهند، فقط به آن جبهه‌ها پاسخ نمی‌دهیم، بلکه به سراغ سر مار که ایران است می‌رویم.

قرار نیست آیت‌الله‌ها در ایران شبها راحت بخوابند، اگر خدای ناکرده جبهه شمال را باز کنند، بهای سنگینی می‌دهند. لبنان و حزب‌الله بهای سنگینی را خواهند پرداخت، مشابه آنچه حماس قرار است بپردازد. اما این کافی نیست.

پیام بسیار واضح این است که ما به‌دنبال سران رژیم ایران نیز خواهیم بود. چه زمانی این کار را انجام خواهیم داد؟ وقتی تصمیم می‌گیریم.

اسرائیل پیام بسیار روشنی برای دشمنان ما دارد. ما به آنها می‌گوییم، ببینید در غزه چه می‌گذرد - اگر به ما حمله کنید، شما نیز با همان رفتار مواجه خواهید شد. ما تو را از روی زمین محو خواهیم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9b10ea3-8072-4637-b4ef-761c0a5c5f57"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات