728 x 90

وزیر اطلاعات دولت رئیسی جلاد: در سال جاری جنگ ترکیبی دشمن به شکل‌های مختلف ادامه خواهد داشت

آخوند «خطیب» وزیر اطلاعات رئیسی جلاد
آخوند «خطیب» وزیر اطلاعات رئیسی جلاد

آخوند «خطیب» وزیر اطلاعات رئیسی جلاد: لازم است ما برآورد اطلاعاتی و امنیتی دقیقی در مواجهه با این جنگ ترکیبی داشته باشیم. در جریان اغتشاشات سال گذشته، غالب رؤسا، شخصیتها و مسئولان همین دولتها کار نظام را تمام‌شده می‌دانستند.

وی در بیست و سومین همایش دادستانهای عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت رژیم در سراسر کشور با اشاره به برخی حوادث، اتفاقات و رویداد‌های مهم سال۱۴۰۱ گفت: «در جریان اغتشاشات سال گذشته، غالب رؤسا، شخصیتها و مسئولان همین دولتها در حال ایجاد اجماع علیه جمهوری اسلامی بودند و کار نظام را تمام‌شده می‌دانستند. در سال جاری نیز جنگ ترکیبی دشمن به شکل‌های مختلف ادامه خواهد داشت و لازم است که ما برآورد اطلاعاتی و امنیتی دقیقی در مواجهه با این جنگ ترکیبی داشته باشیم.

آخوند خطیب در بخشی از دیگر صحبت‌هایش به آمار بالای ورودی سلاح به کشور اعتراف کرد و گفت: «دادستانها و ضابطان باید توجه داشته باشند که در قبال آن دسته از حوادث و اتفاقاتی که در پشت‌صحنه آن دشمنان قرار دارند، موضوع را با دقت نظر و اشراف کامل دنبال کنند؛ لذا باید از قضات شجاع و انقلابی دوران اغتشاشات و همراهی آنها با نیرو‌های امنیتی و انتظامی به‌صورت ویژه تقدیر و تشویق گردند».

وزیر اطلاعات آخوند رئیسی در خاتمه افزود: «خنثی‌سازی این توطئه دشمنان نیز نیازمند تلاش، همت و تدبیر همه مسئولان به‌ویژه قوه قضاییه است. دشمن بر اساس مستندات موجود راهبردی را برای انتخابات تعریف کرده، بنابراین حضور و مشارکت مردم در انتخابات، نقش مهمی دارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7871c4f-7224-451c-8519-4c824485e720"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات