728 x 90

وزاری خارجه ۴کشور عربی راههای مقابله با دخالت‌های رژیم ایران در منطقه را بررسی کردند

کمیته وزاری خارجه ۴کشور عربی شامل عربستان، مصر، امارات متحده و بحرین
کمیته وزاری خارجه ۴کشور عربی شامل عربستان، مصر، امارات متحده و بحرین

عرب نیوز روز پنجشنبه ۱۴اسفند نوشت: «کمیته وزاری خارجه ۴کشور عربی عربستان، مصر، امارات متحده و بحرین راه‌های مقابله با دخالت‌های رژیم ایران در منطقه را بررسی کردند».

عرب نیوز نوشت: «کمیته وزاری خارجه ۴کشور عربی با شرکت احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب روز چهارشنبه ۱۳اسفند در قاهره بحران با رژیم ایران و راههای برخورد به دخالت‌های آن در امور داخلی کشورهای عربی و تقویت همکاری برای مقابله با فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران را مورد بررسی قرار دادند. و بر ضرورت همکاری با جامعه بین‌المللی برای متوقف ساختن برنامه اتمی رژیم ایران که صلح و امنیت جهانی را مورد تهدید قرار داده است تأکید کردند.

اسامه بن احمد نقلی، سفیر عربستان سعودی در مصر و نماینده دائمی در اتحادیه عرب، به‌نمایندگی از فیصل بن فرحان، وزیر خارجه، در این نشست شرکت کرده بود.
این جلسه که در حاشیه پانزدهمین دوره شورای اتحادیه عرب در قاهره برگزار شد، به سرپرستی خلیفه شاهین المرار وزیر امور خارجه امارات متحده عربی برگزار شد. سایر شرکت‌کنندگان شامل احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب، سامه شکری وزیر امور خارجه مصر و عبدالله الدوساری دستیار وزیر امور خارجه بحرین بودند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f55d1807-2092-4da5-880c-1f0d283073ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات