728 x 90

وزارت خزانه‌داری آمریکا: وعده‌های تو خالی رژیم ایران در زمینه توقف مالی تروریسم

ارگان جهانی ضدپولشویی اف.آی. تی. اف
ارگان جهانی ضدپولشویی اف.آی. تی. اف

وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بیانیه اف.ای.تی.اف بار دیگر بر خطرات تأمین مالی تروریسم که سرمنشاء آن رژیم ایران است، تأکید می‌کند.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: "مارشال بیلینگزلی، دستیار وزیر خزانه‌داری در امور تأمین مالی تروریسم و جرایم مالی، گفت: رژیم ایران به مدت بیش از ۳سال وعده‌های تو خالی به جامعه جهانی مبنی بر متوقف‌کردن تأمین مالی تروریسم و به سامان کردن نظام مالی فاسد و غیرشفاف خود را تکرار کرده است. گروه ویژه اقدام مالی تعیین کرده است که دیگر کافی است. هم‌اکنون اقدامات مقابله‌جویانه بیشتری علیه ایران به اجرا گذاشته می‌شود و در صورتی که ایران لوایح کلیدی مربوط به مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم را تصویب نکند و به‌طور کامل به اجرا نگذارد، به کشورها فراخوان داده خواهد شد که محدودیتهای مالی بیشتری اعمال کنند تا از نظام مالی بین‌المللی حفاظت کنند".

 

روز ۲۶مهر۹۸، اف.ای.تی.اف، سازمان جهانی ضدپولشویی به رژیم ایران با اعلام ضرب‌الاجل نهایی تا بهمن ۹۸ فرصت داد تا از کنوانسیونهای مربوط به اف.ا.تی.اف تبعیت کند.
به گزارش رویترز، اف.ای.تی.اف به رژیم آخوندی هشدار داد که اگر این رژیم این کنوانسیونها را به اجرا در نیاورد، در پایان ضرب‌الاجل تدابیر ضدپولشویی که به‌حالت تعلیق درآمده بود، توسط همه اعضا علیه این رژیم به‌طور کامل اعمال خواهند شد.
در بیانیه اف.ای.تی. اف آمده است: در صورت امتناع رژیم ایران از (امضای کنوانسیونهای ضدپولشویی) همه اعضا تمامی مقررات حقوقی مرتبط با تدابیر ضدپولشویی را به‌طور مؤثری بکار بگیرند.
این، بدین معنی است که کشورها مستقل از این‌که اف.ای.تی.اف فراخوان بدهد یا ندهد، باید تدابیر ضدپولشویی را به اجرا درآورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bfc162c-0790-4146-8236-2c47f8827ad4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات