728 x 90

وزارت خزانه داری مقامات ارشد دولت سوریه را تحریم میکند

وزارت خزانه‌داری مقامات ارشد دولت سوریه را تحریم می‌کند
وزارت خزانه‌داری مقامات ارشد دولت سوریه را تحریم می‌کند

وزارت خزانه‌داری آمریکا در راستای کارزار فشار بر بشار اسد برای پایان دادن به حملاتش علیه مردم سوریه دو نفر از مقامات ارشد دولت سوریه را لیست‌گذاری کرد.

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: «مقامات دولت سوریه فعالانه به سرکوب رژیم اسد کمک می‌کنند. آمریکا به اعمال هزینه به آنهایی که جنگ ادامه‌دار رژیم اسد علیه مردم خودش را تسهیل می‌کنند، ادامه خواهد داد».

یکی از این دو مقام لونا الشبل نام دارد که مشاور اسد، مسئول مطبوعاتی وی و یکی از ارشدترین مقامات مطبوعاتی در دولت سوریه است.

مقام دوم محمد عمار ساعاتی بن محمد نوزاد نام دارد. وی یک پارلمانتر سابق سوریه و همسر الشبل است و مدت طولانی عضو رهبری حزب بعث سوریه بوده است.

همزمان با لیست‌گذاریهای امروز وزارت خزانه‌داری، وزارت‌خارجه آمریکا به لیست‌گذاری چهار فرد از عناصر دیگر رژیم اسد اقدام کرد.

بر اساس این تحریم‌ها همه اموال و سود ناشی از اموال این اشخاص که در آمریکا است یا تحت مالکیت یا کنترل اشخاص آمریکایی است، باید مسدود شود و به دفتر کنترل داراییهای خارجی گزارش شود.

علاوه بر این، افراد غیرآمریکایی که با افرادی که امروز لیست‌گذاری می‌شوند، وارد معاملات مشخصی شوند، ممکن است خودشان در معرض لیست‌گذاری قرار بگیرند. (سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا ۳۰مرداد۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49961329-876c-48c8-9fcd-74a12acdb908"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات