728 x 90

ودانت پاتل: رژیمهای ایران و سوریه دارای سوابق نقض وحشتناک حقوق‌بشر و نفوذ شریرانه در منطقه می‌باشند

ودانت پاتل
ودانت پاتل

ودانت پاتل؛ سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، روز پنجشنبه ۱۴اردیبهشت در بریفینگ خبری خود در پاسخ به سؤالی پیرامون سفر رئیسی به سوریه و همکاریهای دو رژیم ایران و سوریه گفت: «ما ابزارهایی در دست داریم که هر دو رژیم ایران و سوریه را مورد حسابرسی قرار دهیم، به این ترتیب البته تعمیق روابط میان این دو رژیم بی‌نهایت برای آمریکا نگران‌کننده و دردسرساز است. اینها دو رژیمی هستند که دارای سابقه نقض وحشتناک حقوق‌بشر می‌باشند و دارای سابقه نفوذ شرورانه در منطقه می‌باشند و سابقه اتخاذ اعمال بی‌ثبات کننده در منطقه از طریق مسلح کردن گروه‌های تروریستی و سایرین دارند.

ودانت پاتل افزود: بنا بر این تعمیق این روابط چیزی نیست که فقط آمریکا نگرانی بسیار در مورد آن داشته باشد، بلکه متحدان و شرکای ما نیز در مورد این دو نگرانی بسیار دارند و ما به همکاری و هماهنگی نزدیک با آنها در مورد این دو ادامه خواهیم داد».

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در بریفینگ خبری خود که روز چهارشنبه ۱۳اردیبهشت انجام شد در پاسخ به سؤالی پیرامون راهزنی دریایی یک نفتکش در تنگه هرمز توسط رژیم ایران گفت: « ما هم‌چنان ابزارهایی در دست داریم که رژیم ایران را مورد حسابرسی قرار دهیم و همین اخیراً هفته گذشته ما در استفاده از این ابزارهای تردید نکردیم و ما زمانی که به حسابرسی از فعالیت‌های شرورانه ایران برگردد هم‌چنان دست به اقدام خواهیم زد و ما هم‌چنان به برداشتن گامها برای حفاظت از متحدان و شرکایمان در منطقه و حفاظت از منافع آمریکا و سربازانمان و هم‌چنین به استفاده از ابزارهای در دست‌مان ادامه خواهیم داد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/663a78fa-cb84-41c7-992b-18fbcaffc48d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات