728 x 90

وحشت کنعانی از پیامدهای نقش رژیم در جنگ‌افروزی در غزه

کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم
کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم

کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم با وحشت از پیامدهای نقش رژیم در جنگ‌افروزی در غزه گفت: آمریکا و اروپا به جای رژیم صهیونیستی دارند تصمیم‌گیری می‌کنند و در میدان دارند عملیات می‌کنند.

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم ۳ آبان ۱۴۰۲:

کنعانی: اطلاعات قابل توجهی ما داریم علاوه بر شواهد و قرائن عدیده‌ای که وجود دارد که بعد از اتفاقی که در صبحگاه هفت اکتبر رخ داد آمریکایی‌ها چاره‌ای ندیدند غیر از این‌که خودشان به‌طور مستقیم وارد بشوند.

اکنون آمریکایی‌ها عملاً شریک راهبردی خودشان را از دست دادند باید وارد بشوند شریک راهبردی خودشان را بازیابی بکنند بازیافت بکنند روحیه بدهند سرپا نگه دارند که این دچار تلاشی کامل به تعبیر مقام معظم رهبری نشود...

دولت آمریکا تمام‌عیار در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده و بعضی از دولتهای اروپایی جالب است دولت فرانسه هم همین طور دولت آلمان هم همین طور و جالب است در نشست شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپایی که در لوکزامبورگ برگزار شد دولت آلمان اعلام کرده که ما به هیچ‌وجه با توقف یا با ایجاد آتش‌بس بشردوستانه موافق نیستیم.

این آمریکا و اروپاست و بعضی از کشورهای اروپایی که اکنون به جای رژیم صهیونیستی دارند تصمیم‌گیری می‌کنند در میدان دارند عملیات می‌کنند لازم است تأکید بکنم در جنایات جنگی که صهیونیستها دارند مرتکب می‌شوند دولت آمریکا مسئولیت مستقیم دارد.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۳آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ed9ada8-1c2c-4471-a95e-0b4a667f3e75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات