728 x 90

وحشت وزیر دفاع رژیم از اعتراضات در عراق و لبنان و تحولات سوریه

وزیر دفاع رژیم ایران
وزیر دفاع رژیم ایران

به گزارش العربیه و به‌نقل از خبرگزاری حکومتی ایرنا روز پنجشنبه ۲۸اسفند، امیر حاتمی وزیر دفاع رژیم اعتراف کرد که مجموعه‌یی از تحولات منطقه‌یی و بین‌المللی در ضدیت با رژیم حاکم بر کشورش، اتفاق افتاده است.
وزیر دفاع رژیم گفت که تحولات منطقه مانند تغییر دولت پیشین عراق، ترور قاسم سلیمانی و فخری‌زاده و بروز اعتراضها در لبنان و عراق تا حوادث سوریه «با محوریت غلبه بر جمهوری اسلامی ایران» صورت گرفته» و آنها را به «دخالت خارجی» ربط داده است.

وی هم‌چنین با نگرانی از تشکیل ائتلاف عربی برای دفاع از دولت قانونی کشور یمن، جنگ قره باغ میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان و مخالفت افغانها با دخالت رژیم ایران در امور کشورشان را با انگیزه خصومت با نظام حاکم بر این رژیم وانمود کرده است.

حاتمی گفت: «توطئه‌های دشمن در سطح استراتژیک، ادامه خواهد داشت؛ به‌ویژه در خصوص برتری منطقه‌یی ایران و توانمندی‌های موشکی آن و این روند با قدرت تمام تا تحقق تمامی اهداف، ادامه خواهد یافت».

شایان یادآوری است که چندین تن از کارگزاران رژیم در مواضع سال گذشته خود از برپایی تظاهرات در عراق و لبنان علیه طبقه سیاسی حاکم، احزاب، رانت‌خوار و دخالت‌های خارجی به‌ویژه دخالت‌های رژیم ایران انتقاد کرده بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5ed4b58-c3ab-4d94-b915-1f8ca3b28e35"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات