728 x 90

وحشت و سراسیمگی رژیم از بالا‌گرفتن خشم مردم در پی افزایش تلفات سیل در استان فارس

سیل استان فارس
سیل استان فارس

شمار قربانیان فاجعه سیل استان فارس به۲۳تن رسید

چند تن هنوز مفقود هستند

وحشت و سراسیمگی کارگزاران رژیم از خشم مردم

و سفر پاسدار وحیدی به منطقه سیل‌زده

اعتراف قادری عضو مجلس ارتجاع

اگر به موقع اطلاع‌رسانی می‌شد، این اتفاق رخ نمی‌داد

 

شمار قربانیان سیل ویرانگر بر اثر سیاست‌های جنایتکارانه و چپاولگرانه رژیم آخوندی در روستاها و مناطقی از شهرهای استهبان، نیریز و داراب به ۲۳تن رسید و شماری از جمله چند کودک مفقود هستند.

معاون هلال احمر رژیم در استان فارس از توقف عملیات جست و جوی مفقودین در منطقه رودبال خبر داد و گفت پیکر بی‌جان پسر بچه سه ساله در رودخانه رودبال پیدا شد است. (سایت حکومتی ابتکار۲مرداد)

 

قادری عضو مجلس ارتجاع از شیراز در هراس از بالا‌گرفتن خشم مردم در پی افزایش تلفات گفت: لازم است دستگاه قضا به حادثه سیل در فارس ورود کند و با مسئولانی که اطلاع‌رسانی دقیق نکردند، برخورد شود. وی اعتراف کرد: اگر به موقع در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شد، این اتفاق رخ نمی‌داد و مسئولانی که به‌دلیل عدم اطلاع‌رسانی صحیح باعث این اتفاق شده‌اند باید مؤاخذه شوند.

این عضو مجلس ارتجاع افزود: هنوز چند سال از حادثه‌ای که در دروازه قرآن شیراز رخ داد نگذشته است که ما شاهد حادثه مشابه دیگری هستیم. زمانی که از این حادثه می‌شد با اطلاع‌رسانی و هشدار به موقع پیشگیری کرد، چرا این اطلاع‌رسانی انجام نشد. (خبرگزاری مهر (رژیم): ۲مرداد)

 

عزیزی عضو دیگر مجلس ارتجاع گفت: از آنجا که قبلاً هم این حادثه در استان فارس اتفاق افتاده بود انتظار می‌رود این بار این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری شود. ( خبرگزاری مهر (رژیم): ۲ مرداد)

 

پاسدار قالیباف نیز در جلسه علنی مجلس ارتجاع برای رفع و رجوع این حادثه گفت: لازم است اقدامات لازم برای جبران خسارات وارده به انجام برسد(خبرگزاری مهر (رژیم)۲ مرداد)

 

پاسدار وحیدی وزیر کشور رژیم آخوندی که به منطقه سفر کرده است به عدم رسیدگی به این منطقه به‌خاطر سیل اعتراف کرد و گفت با توجه به حوادث سال‌های ۶۵ و ۸۸ لازم بود از قبل برای این منطقه برنامه‌ریزی اصولی انجام می‌شد.

 هم‌چنین روز یکشنبه دوم مرداد در استان فارس عزای عمومی اعلام شد ( خبرگزاری ایسنا (رژیم):۲ مرداد)

 

خبرگزاری فرانسه نیز در گزاشی از سیل استان فارس و آمار قربانیان نوشت: ویدئوهای منتشر شده در رسانه‌های محلی و شبکه‌های اجتماعی ماشین‌هایی که در آب‌های در حال بالا آمدن رودخانه رودبال گرفتار شده‌اند و در حالی که والدین تلاش می‌کردند تا فرزندانشان را از درون وسایل نقلیه نجات دهند، را نشان می‌دهد. (خبرگزاری فرانسه:۱ مرداد)

تصویری از ۳ کودک جانباخته سیل استهبان فارس

-تصویری از ۳ کودک جان‌باخته سیل استهبان فارس

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d789ff46-82bb-4901-9d5e-e4516a675f0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات