728 x 90

وحشت از نسخه اصلاح‌شده قیام ۸۸ در عراق

با گسترش قیام سراسری عراق و مورد تهدید قرار گرفتن عمق استراتژیک خامنه‌ای، دولت عراق با پشتیبانی و هدایت نیروی تروریستی قدس پیام سرکوب و اعدام جوانان شورشی را صادر کرد.

شبکه خبر آخوندی ‌۵آبان ۹۸: «شورای عالی قضایی عراق هم اعلام کرد هرگونه تعرض به اماکن حکومتی اقدامی تروریستی است و برای تروریستهای حمله‌کننده به اموال عمومی حکم اعدام صادر می‌شود».

اما برخلاف انتظار قاسم سلیمانی و دولت عراق، روز بعد علاوه بر جوانان عاصی عراق، سیل گسترده‌ای از زنان، دانشجویان و دانش‌آموزان با شعار اسقاط نظام و اخراج ایران به میدان آمدند.

در این میان پاسدار تحلیلگر باند خامنه‌ای مهدی محمدی که تجربه قیام ایران و شکست پاسداران را دارد، در یک پیام توئیتری نوشت: «آنچه در عراق و لبنان می‌گذرد نسخه‌هایی اصلاح‌شده از فتنه ۸۸ در ایران و آشوب‌های دی ۹۶ است. الگوی عمل بخش سازمان‌یافته آشوب در عراق به شیوه‌های [مجاهدین] بسیار نزدیک است».

منظور از «نسخه اصلاح‌شده از فتنهٔ ۸۸» تجربه پاک‌کردن ویروس بی‌هزینگی و هرگونه توهم اصلاحات در حاکمیت است. نزدیکی با شیوه‌های مجاهدین هم هیچ معنایی جز جدیت در شعار اسقاط تمامیت نظام و خط براندازی ندارد.

علت وحشت خامنه‌ای و پاسدارانش را هم در همین رادیکالیسم و جدیت باید دید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e76e9d07-80e6-4dfd-a0c3-73b9f14fe017"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات