728 x 90

وحشت مهره‌ها و سرکردگان رژیم ایران از مراسم چهارشنبه‌سوری و تبدیل آن به اعتراض

جشن ملی چهارشنبه سوری
جشن ملی چهارشنبه سوری

دادستان جنایتکار رژیم در یزد وحشت خود را از مراسم چهارشنبه‌سوری و تبدیل آن به اعتراض نشان داد و به تهدید پرداخت و گفت: دستگاه قضایی در راستای نظم و آرامش جامعه و مردم با مخلان چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع و قانونی می‌کند. علی‌اکبر شمس افزود: از پلیس خواسته شده برخورد و مقابله جدی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک، اعمال قانون در خصوص راکبان خودروها و موتورسیکلتهای متخلف و توقیف آن تا پایان تعطیلات با هماهنگی مراجع قضایی در مرکز استان و شهرستانها را مدنظر قرار دهد.

 

در تهران پاسدار حسین رحیمی سرکرده نیروی انتظامی با ابراز وحشت از تبدیل مراسم چهارشنبه‌سوری به اعتراض علیه حکومت آخوندی گفت:‌ اگر افرادی بخواهند در چهارشنبه آخر سال، آرامش و امنیت مردم را برهم بزنند و نظم عمومی را خدشه‌دار کنند پلیس با قدرت برخورد خواهد کرد.

وی افزود گفت: هنجارشکنانی که با خودرو به ایجاد مزاحمت برای شهروندان بپردازند، خودروی آنان تا پایان تعطیلات در توقیف نیروی انتظامی خواهد بود.

 

پاسدار ایوب سلیمانی جانشین سرکرده نیروی انتظامی رژیم نیز گفت: در جریان هستیم بعضی‌ها فراخوانهایی دادند که ما حواسمان به آنها هم هست و به استانها نیز ابلاغ کرده‌ایم که مراقب افرادی که قصد برهم زدن آرامش و سوء‌استفاده از این فضا را دارند، باشند.

وی افزود: دستگاهها و نهادهای دیگری هم وارد عمل شده‌اند. پلیس از مدتها قبل اقدامات خود در این زمینه را آغاز کرده است.

 

در همین حال امام جمعه‌های خامنه‌ای در نمایشهای جمعه رژیم در شهرهای مختلف، وحشت نظام آخوندی را از خطر فوران خشم مردم به‌خاطر گرانی و برپایی جشن ملی چهارشنبه‌سوری، ابراز کردند

 

شهر کرد: آخوند نکونام:

اجازه ندهیم رسومات غلط و بی‌پایه در این روزها مشکل‌آفرین شود.

 

سنندج: آخوند خدایی:

وقایع ناگوار چهارشنبه آخر سال محکوم است....خانواده‌ها با درایت خود از بروز وقایع ناگوار در شب چهارشنبه آخر سال پیشگیری کنند.

 

گچساران: آخوند حجازی:

باید خانواده‌ها هوشیار باشند و دقت کنند و مراقب فرزندانشان باشند

 

رودسر: آخوند تقی روحانی: چهارشنبه‌سوری یک خرافات محض است

 

کیش: آخوند حسن زاده: نظام باید در مقابل این سنت سیئه محکم ایستاده و با آن برخورد کند.

 

بجنورد: آخوند یعقوبی:

فساد مالی هم‌چون موریانه به جان نظام افتاده است.

 

جیرفت: آخوند سعادت فرد:

امروز با این گرانی‌ها حدود یک‌سوم از درآمد مردم به سرقت رفته است،

 

گرگان: آخوند نورمفیدی:

در ایام عید نوروز به‎دلیل گرانی و مشکلات اقتصادی سفره‎های مردم کوچک‎تر شد و یا حتی شاید برخی نتوانند سفره‎ای را پهن کنند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6458b7b7-b778-4239-9394-489d07303891"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات