728 x 90

وحشت مقامات رژیم از خیزش مردم خوزستان و التماس آنها برای توقف تظاهرات

ترس رژیم از خیزش خوزستان
ترس رژیم از خیزش خوزستان

آخوند حیدری نماینده رژیم از خوزستان در مجلس خبرگان نظام در وحشت از گسترش اعتراضات گفت:

مردم صف خودشان را از صف اخلالگران و اغتشاشگران جدا کنند. در این شرایط مطرح کردن مطالبه که مورد سوء استفاده بعضی از دشمنان قرار می‌گیرد به صلاح شما مردم نیست. (تلویزیون شبکه خوزستان (رژیم) روز چهارشنبه ۳۰تیر)

زین الدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه رژیم در آبادان با التماس برای توقف تظاهرات کنندگان گفت:

یک خواهش دیگه هم دارم که آخرین جمله من این هست که مردم عزیز ما تحت تاثیر آنچه که در دیگر شهرها قرار گرفته و یک عده‌یی در سطح آبادان یا خرمشهر ممکن است دامن بزنند قرار نگیرند.(تلویزیون شبکه آبادان رژیم روز چهارشنبه ۳۰تیر)

آخوند شاهرخی امام جمعه رژیم در خرم‌آباد در نماز عید قربان در وحشت از قیام در خوزستان گفت: در انتخابات شرکت کردید بیش از ۶۰درصد به رئیس‌جمهور منتخب رأی دادید و رئیس‌جمهور منتخب نشان داده است که در شعار و عمل اهل اقدام است. باید آرامش را حفظ کنیم تا این روزهای باقیمانده هم با آرامش و با همدلی به پایان برسد و دولت سیزدهم کارش را شروع کند. دشمنی با ایران زیاد است. هر جا که دشمنی زیاد بود بایستی اون ملت دوستیها را فراوان کند. بایستی مجتمع بشوند. باید متمرکز بشوند. باید با همدیگر همکاری کنند هر جا دشمنی زیاد شد، بایستی دوستان انقلاب با همدیگر مجتمع بشوند و متمرکز بشوند بنابراین این نکته‌یی ست که در این موقعیت ما نیاز داریم که هوشیاری بیشتری به خرج بدهیم می‌دانیم هوشیارانه عمل خواهند کرد و در مقابل هر بی‌نظمی ملت ما می‌ایستد هر کسی اگر اعتراضی به سازمانی به بخشی دارد بایستی دادگستری انشاالله رسیدگی کند. دیوان عدالت اداری رسیدگی کند، در کشور ما بی‌نظمی و آشوب جایی ندارد و این ملت مقاوم انشاالله این مسیر نورانی امام راحل را هم ادامه خواهد داد. (تلویزیون شبکه افلاک رژیم چهارشنبه ۳۰ تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c680b96-48ea-452b-8c76-534c31072e0f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات