728 x 90

وحشت مقامات رژیم آخوندی از تبدیل «اعتراض» به «اغتشاش»

روح‌الله جمعه‌ای مشاور رسانه‌یی وزیر کشور آخوند روحانی
روح‌الله جمعه‌ای مشاور رسانه‌یی وزیر کشور آخوند روحانی

روح‌الله جمعه ای؛ مشاور رسانه‌یی وزیر کشور آخوند روحانی در وحشت از گسترش روزافزون قیام در شهرهای میهن؛ در توئیتر نالهٔ وحشت سر داد و نوشت: «در حوادث اخیر خوزستان نباید اجازه داد عده‌یی تروریست مسیر اعتراض‌های درست و به حق را به اغتشاش و اقدامات تروریستی منحرف کنند».


به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا اول مرداد، این کارگزار رژیم آخوندی با وحشت از ادامه و گسترش این اعتراضات نوشت: «اغتشاش با اعتراض فرق دارد در جریان حوادث اخیر خوزستان و مطالبه به حق مردم مظلوم این خطه از میهنمان نباید اجازه داد عده‌یی تروریست مسیر اعتراضات درست و به حق را به اغتشاش و اقدامات تروریستی منحرف کنند».

این در حالی است که روز گذشته نیز فرمانداران وحشت‌زده و مستاصل رژیم در بهبهان و دزفول نیز در سخنانی مردم را از «اغتشاش» بر حذر داشته بودند.
زمانی اصل، فرماندار وحشت‌زده رژیم در بهبهان: افرادی فرصت‌طلب و عموماً معاند نظام با برهم زدن امنیت در جامعه سعی کردند مطالبات عمومی به حاشیه رود. افراد هنجارشکن قصد ناامنی در بهبهان را داشتند
حفظ امنیت نظام خط قرمز ماست و با هر گونه اقدامی که باعث ناآرامی و برهم زدن امنیت شود بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود. مردم فریب این افراد فرصت‌طلب را نخورند زیرا این افراد با تحریک احساسات مردم سعی می‌کنند جو عمومی جامعه را ناامن کنند (سایت خبرآنلاین رژیم۳۱ تیر).


فرماندار دزفول نیز با درماندگی در برابر قیام جوانان شورشگر گفت‌: این اغتشاشات ربطی به آب کشاورزی ندارد. اغتشاشگران افرادی فرصت‌طلب هستند که با فراخوان ضد انقلاب وارد صحنه می‌شوند. برای تأمین دزفول با هیچکس تعارف نداریم و با اغتشاشگران به‌شدت برخورد می‌کنیم (سایت اقتصاد نیوز رژیم - ۳۰ تیر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6612d544-181f-45a3-bbcc-d24da04588f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات