728 x 90

وحشت از قیام در پس تمجید از بسیج

در اظهارات خامنه‌ای خطاب به بسیجیان، موضوعی که توجهات را به خود جلب کرد، وحشت و نگرانی خود او از قیام و گستردگی و رادیکالیسم آن بود؛ موضوعی که خواب را از چشمان او و پاسدارانش ربوده است.

خامنه‌ای: «بسیج در همه‌ٔ محلّه‌های کشور، راهبرد و تاکتیک آماده داشته باشد؛ در مقابل حوادث گوناگون، حدس بزنید که دشمن چه کار می‌خواهد بکند».

همین وحشت و نگرانی را در سایر کارگزاران و سپاهیانش هم می‌توان دید.

 

آخوند حاجی صادقی، نمایند خامنه‌ای: «یک چیز را یادمان نرود که دشمن دست از راهبرد خود برنداشته و برای فتنه دیگری نیز برنامه‌ریزی کرده است».

پاسدار غیب‌پرور، سرکرده بسیج، با التماس هشدار داد: «عزیزان دشمن همان‌طور که گفتم یک استراتژی دارد و اون اضمحلال و از بین بردن جمهوری اسلامی است. بسیجیان حتماً و حتماً آمادگی دارند برای رویارویی با فتنه‌های احتمالی بعدی».

در این میان روزنامه رسالت که آینده نظام را تیره‌تر می‌بیند نوشت: «با توجه به اتفاقات سال‌های ۸۸، ۹۶ و روزهای گذشته باید توجه داشت که ممکن است اتفاقات روزبه‌روز رادیکال‌تر، خطرناک‌تر و شرایط نامطلوب‌تری را تجربه کنیم».

هم‌چنین یک کارشناس حکومتی در ایلنا قیام را به تندباد تشبیه کرد و نوشت: «کشور و جامعه را در مسیر تندبادهای شدیدی می‌بینم اگر با همین فرمان ما جلو برویم به‌قول معروف نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از تاک‌نشان».

خامنه‌ای و تمامی مهره‌های رژیم به‌خوبی می‌دانند که این قیامی است که خاموش نشده و نیرومندتر، کوبنده‌تر و متشکل‌تر از همیشه، برای تحقق نابودی تام و تمام نظام اهریمنی ولایت فقیه ادامه خواهد یافت.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4ae4620-37f8-46f0-a4af-a6db910ca57d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات