728 x 90

وحشت از عواقب لیست سیاه FATF

اف.ای.تی.اف
اف.ای.تی.اف

ماههاست تصویب لوایح پالرمو و CFT در بروکراسی حاکمیت آخوندها پیچ و تاب می‌خورد. در واقع نظام در بن‌بست سرنگونی برای تصویب این لوایح هم راه‌حلی ندارد.

خبرگزاری حکومتی ایرنا در این زمینه نوشت:‌ «کمتر از یک ماه به پایان تمدید چهارمین مهلت گروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF زمان باقی است، اما هم‌چنان لوایح پالرمو و CFT در بوروکراسیهای مجمع تشخیص مصلحت نظام در رفت و آمد است. چنانکه یک سال پس از تصویب لایحه پالرمو مجمع به واسطه عدم اتخاذ تصمیم این لایحه را از دستور کار خارج کرد و تصمیمی هم برای CFT گرفته نشده است.»


خبرگزاری حکومتی ایرنا با اشاره به عواقب بین‌المللی عدم تصویب این لوایح می‌نویسد: «با وجود این‌که کشور در شرایط اقتصادی چندان خوبی به‌سر نمی‌برد و اخیراً نیز روسیه و چین اعلام کردند که اگر ایران FATF را نپذیرد در مراودات مالی مشکل خواهیم داشت. لذا مجمع تشخیص باید درباره تصویب پالرمو و CFT تصمیم نهایی را اتخاذ کند.»


این رسانه حکومتی با اشاره به احتمال عدم تمدید مهلت رژیم توسط FATF افزود: «احتمال این‌که این‌بار با تمدید مهلت ایران مخالفت شود، زیاد است. چرا که خودشان هم در تمدید آخر گفتند این آخرین شانس ایران است»

 

بررسی و تصویب لوایح پالرمو و CFT نمود دیگری از بحران در رژیمی است که برون رفتی جز سرنگونی دارد.

 


 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7beada1e-9ef2-4d74-a0df-4c9954e5afa7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات