728 x 90

آخوند علم‌الهدی: اینها می‌خواهند عملیات کنند، آشوب در داخل مملکت راه بیفتد، از خارج مملکت حرکت کنند بر همه چیز ما مسلط بشوند

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد و پدر زن رئیسی جلاد:

دشمن با همه قدرت راه افتاده ما را از بین ببرد. اینها تنها گفتن نیست دنباله این گفتنها عملیات است.

می‌خواهند عملیات کنند آشوب راه بیفتد. زمینه فراهم بشود از خارج مملکت حرکت کنند.

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد و پدر زن رئیسی جلاد روز ۲۶آذر در جمعه‌بازار این هفته وحشت حکومت آخوندی را از سرنگونی حکومت آخوندی ابراز کرد و گفت:

امروز برادران خواهران، دشمن با همه قدرت با همه امکانات رسانه جهانی‌اش که بسیار هم مجهز هست، راه افتاده ما را از بین ببرد. به این معنا که ابهام ایجاد کند... . اینها تنها به گفتن و تبلیغ کردن نیست دنباله این گفتنها عملیات است.

دنبال اینها می‌خواهد عملیات کند. آشوب در داخل مملکت راه بیفتد. زمینه فراهم بشه از خارج مملکت حرکت کنند. آنها بیایند بر همه چیز ما مسلط بشوند.

آخوند علم‌الهدی افزود: نباید آرام بگیری بر تو واجب شرعی است یعنی اگر در مقابل فتنه‌های دشمن که از یک‌طرف در مذاکرات دارند مسأله را برمی گردانند، جنایت خودشان کردند، مذاکره را خودشان زدند، این قرارداد را خودشان بهم زدند، در عین‌حال آمدند تو فعالیت‌های رسانه‌یی کاری می‌کنند. مطلب را برگردانند به‌طرف ما و جریان را آن‌جوری که می‌خواهند خودشان شکل بدهند.

خوب یک عده افراد ناآگاه هم در داخل کشور همان حرفهای آنها را بازگو می‌کنند. فکر می‌کنند که بایستی با این دولت باید مبارزه بکنند. فکر می‌کنند باید با این نظام بجنگند. آنها هم شروع می‌کنند همان حرفها را زدن.

این را بایستی مسئولان قضایی ما و مسئولان اجرایی کشور ما بدانند اینهایی که بازگو کنند حرفهای این عناصر کفر از خارج به داخل هستند اینها ستون پنجم دشمن اند.

این بازگو کنندگان حرفهای دشمن در مطبوعات داخل کشور یا در بعضی از رسانه‌های فضای مجازی اینها بایستی تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند اینها لشکر دشمن هستند.

خوب اگر در مورد جهاد تبیین بیاد در مقابل جریان تبیین یک جریان روزنامه یا یک رسانه فضای مجازی بیاد واقعاً شروع کند مقابل جریان تبیین حق بایستد و حرف دشمن را تبیین کند و مقابله کند با جهادگران تبیین این دشمن است این ستون پنجم دشمن است. این عامل نفوذی دشمن است. باید دستگاهها این رو تعقیب‌اش کنند. نه این‌که تو ورق پاره روزنامه‌اش هر چی می‌خواهد بنویسد به اسم آزادی بیان آزادی بیان آزادی دشمن که ما نداریم آزادی بیان هم آزادی عداوت نیست آزادی دشمنی نیست.

خوب اگر بنا شد دشمن به ما حمله کرد مقام معظم رهبری فرمان جهاد دادند یک نفر از خودمان آمد جلوی حرکت ما را گرفت و حرکت ما را خنثی کرد این به‌عنوان عامل دشمن مگر قابل تعقیب نیست این رو در دنیا محاکمه صحرایی می‌کنند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/964658ec-aa96-4c0a-9205-3bc7161a9d74"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات