728 x 90

وحشت و سرآسیمگی از نفرت عمومی

با گسترش نفرت عمومی از نمایش انتخابات و شکست پروژه التماسی خامنه‌ای در شعارهای جوانان، باند مغلوب هم رعشهٔ حفظ نظام گرفت و آخوند شیاد وحشت زده، مارک انتصابات را برداشت: «خوب اگر انتصاباته که دیگه این اصرار و التماس و اینا نمی‌خواد که. همه بحثها اینه که ما انتخابات داریم حتماً انتصابات نیست».(آخوند روحانی ۲۷بهمن ۹۸)

در حالی که عبدالله ناصری از باند مغلوب شرکت در انتخابات را پفیوزی و بی‌احترامی به جامعه توصیف کرده بود، یک روزنامه حکومتی از نامهٔ ۸۰تن از سران باند مغلوب برای شرکت در نمایش انتخابات خبر داد. در بخشی از نامه آمده است: «ایران عزیز برای مواجهه با بحرانهای داخلی و خارجی که به‌نحوی بی‌سابقه کیان این ملت را هدف گرفته‌اند، نیازمند بیشترین میزان همبستگی و مشارکت ملی است».(خبرگزاری رسمی رژیم ‌۲۸بهمن ۹۸)

منظور از بحران و کیان، شعارهای ساختارشکنانه است که باند مغلوب را وحشت‌زده به‌یاد مشارکت انداخته است.

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ۲۷بهمن ۹۸: «بترسید، بترسید، ما همه با هم هستیم! مردم درگیر فقرن، اینها تو فکر را‌یند»!

یک پاسدار دیگر باند مغلوب ضمن نگرانی از فرجام نظام و تحولات اساسی جامعه گفت: «اگر ما شعار وحدت ملی و آشتی ملی می‌دهیم دلمان برای ایران، مردم و اسلام می‌سوزد تا ضربه نخورند. ما اصلاح‌طلبان از موجودیت نظام دفاع می‌کنیم».(علی شکوری راد ۲۸بهمن ۹۸)

آخوند روحانی ۳۰بهمن ۹۸: «یک کسی نگوید که حالا هر کس می‌خواهد انتخاب بشود من که دوستهای من صلاحیتشان رد شده... مجلس می‌خواهد قانون برای ما وضع کند این قانون مال همه ما هست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8afc7d89-bd6c-43f6-98ce-341cce1df0da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات