728 x 90

وحشت سخنگوی نیروی انتظامی و سرکرده پلیس فتا از کارزار ملی چهارشنبه سوری

کارزار ملی چهارشنبه سوری
کارزار ملی چهارشنبه سوری

 

وحشت سخنگوی نیروی انتظامی از کارزار ملی چهارشنبه سوری

امنیت خط قرمز ماست

اجازه نمی‌دهیم عده‌یی هنجارشکن امنیت را به خطر بیندازند

 

سرکردگان نیروی انتظامی رژیم آخوندی در آستانه چهارشنبه‌سوری وحشت حکومت آخوندی از حضور گسترده جوانان را به نمایش گذاشتند

پاسدار حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی رژیم تهدید کرد: نیروی انتظامی اجازه نخواهد عده‌یی هنجار شکن امنیت را به خطر بیندازند.

 

پاسدار حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی:

ابلاغ کردیم هر کسی که مواد محترقه را همراه داشته باشه و یا از اون استفاده کنه که موجب رعب و وحشت و هراس‌افکنی بشه و در واقع مردم رو اذیت و آزار کنه برابر قانون مجرم شناخته میشه خواهد داد و ما هیچگونه اغماضی در این خصوص نداریم این‌که خط قرمز پلیس در واقع امنیت مردم است و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم مطمئناً پلیس با آنها برخورد خواهد کرد و حتی افرادی که در داخل خودروهایشان مواد محترقه دارند و یا در خیابان‌ها بخواهند تردد داشته باشند مطمئناً خودروی آنها توقیف خواهد شد و تا پایان تعطیلات این خودرو در اختیار پلیس خواهد بود

ما اجازه نخواهیم داد که عده‌یی هنجار شکن بخواهند امنیت مردم! را بخطر بیندازند (تلویزبون شبکه خبر رژیم ۲۴اسفند).

 

هراس سرکرده پلیس فتا در تهران

نارنجک‌هایی با قدرت انفجار و تخریب بالا کشف کردیم

که با ریموت کنترل از راه دور منفجر می‌شود

سرکرده نیروی سرکوب و سانسور موسوم به فتا نیز از آماده‌سازی جوانان و مردم برای برپایی هر چه گسترده‌تر چهارشنبه‌سوری و بگارگیری نارنجک‌های ریموت دار ابراز وحشت کرد:

پاسدار داوود معظمی گودرزی - رئیس پلیس ارگان سرکوب موسوم به فتا:

با توجه به پایش و رصد فضای سایبر، بیش از هشتاد تارنما و صفحه که در فضای مجازی فعال بودند رو ما شناسایی کردیم. تعداد زیادی از اینها را پاکسازی کردیم مسدودسازی کردیم. یازده نفر متهم را دستگیر کردیم و بالغ بر هفتاد هزار قلم انواع مواد ناریه و محترقه که با جان و سلامت مردم عزیز ما بازی می‌کردند رو کشف کردیم یک مورد ش را که شما ملاحظه می‌کنید قدرت انفجار و تخریب بحدی است که بهرحال یک ریموت کنترل گذاشتن که این مستقیم حقوق شهروندی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد چرا که نفری که داره انفجار را انجام می‌ده خودش در دوردست قرار می‌گیرد و ممکن است که جان و سلامت سایر مردم عزیزمون به مخاطره بیفته (سایت خبرنگاران جوان رژیم).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5021fa5e-08f0-40c9-ae8c-84faa5af0a36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات