728 x 90

وحشت رژیم از مراسم چهارشنبه‌سوری و تبدیل آن به خیزش توسط جوانان

تهران - وحشت رژیم از مراسم چهارشنبه‌سوری
تهران - وحشت رژیم از مراسم چهارشنبه‌سوری

حکومت آخوندی در وحشت چهارشنبه سوری، قصد دارد که به جای قرنطینه شهرها که به امری در جهان برای کنترل کرونا تبدیل شده، از قرنطینه کردن چهارشنبه سوری صحبت می کند و به بسیج سرکوبگرانه روی آورده است.

 

همزمان با تشکیل قرارگاه نظامی جدید به بهانه مقابله با کرونا، حکومت آخوندی قصد خود را از زبان مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی برای قرنطینه اعلام کردن روز چهارشنبه‌سوری را برای مقابله با خروش جوانان عصیان‌زده از طریق گسیل مأموران سرکوبگرش به خیابانها برملا کرده است.

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۴اسفند از زبان یک کارگزار رژیم در وزارت بهداشت نوشت: این پیشنهاد را مطرح کرده‌ایم که دولت روز چهارشنبه سوری را قرنطینه اعلام کند.

 

پاسدار محمدی، جانشین سرکرده انتظامی رژیم در آذربایجان شرقی گفت: ترقه مجاز و غیرمجاز وجود ندارد چیزی که آتش زا است، مجاز و غیرمجاز ندارد

 

پاسدار فتاحی سرکردة نیروی انتظامی رژیم در ایلام نیز گفت: چهارشنبة آخر سال با سنوات گذشته متفاوت بوده و نیروی انتظامی از هرگونه تجمع و مراسمهای مرسوم در این رابطه با جدیت جلوگیری می‌کند

 

آدینه‌لو، سرکردة پلیس فتا در استان زنجان گفت: این چهارشنبه به عنوان خطر در کمین جوانان و نوجوانان است!(خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۴اسفند۹۸)

 

زالی، رئیس ستاد به اصطلاح مبارزه با کرونا، با اشاره به چهارشنبه‌سوری گفت: جلوی این دست رفتارها که ممکن است سبب افزایش بیماری در هفته پایانی سال شود نیز باید گرفته شود!(ایسنا – ۲۴اسفند۹۸)

 

قانع،‌ رئیس آتشنشانی رژیم در شیراز گفت: لازم است امسال پویشی در شیراز برای جلوگیری از رفتارهای حادثه‌ساز در چهارشنبه پایان سال به راه افتد.(ایرنا – ۲۴اسفند)

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۵اسفند نیز نوشت:‌ چهارشنبه سوری امسال متفاوت‌تر از تمام چهارشنبه سوری‌های گذشته است، چرا که خطرات ترقه و موادمنفجره هم‌چنان به‌جای خود باقی است.

 

سایت حکومتی کلونی ۲۴اسفند نیز نوشت: دنیا درگیر ویروس کرونا و ما درگیر چهارشنبه‌سوری! تقریباً مطمئن بودیم که امسال بخاطر شیوع کرونا، چهارشنبه سوری و پرتاب ترقه نداریم، اما در کمال تعجب دیدیم از حالا (مردم) در تکاپوی تهیه وسایل و ترقه‌ هستند.

 

ستاد اجتماعی مجاهدین روز ۱۹ اسفند طی فراخوانی، خطاب به جوانان دلیر میهن اعلام کرد:

در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت، به کوری چشم خامنه‌ای، که خاموشی و خمودگی می‌خواهد، در چهارشنبه‌سوری در هر کوی و برزن آتش بپا کنیم.

با قیام آتش در چهارشنبه‌سوری، به استقبال سال جدید می‌رویم.

ایران را از اهریمنان عمامه‌دار پس می‌گیریم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e00ed2bf-a23d-479a-8713-6f8243230ab0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات