728 x 90

وحشت رژیم ایران از کنوانسیون جوامع ایرانیان در واشینگتن

کنوانسیون ایرانیان در واشینگتن
کنوانسیون ایرانیان در واشینگتن

به‌دنبال برگزاری گردهمایی جوامع ایرانیان و انجمنهای ایرانی از 40ایالت آمریکا با حضور شخصیتهای برجسته آمریکا و بازتابهای گسترده آن در مهمترین رسانه‌های آمریکا و جهان، ترس و سراسیمگی ولایت بحران‌زده خامنه‌ای و حواشی آن را فراگرفته است.

 

کیهان خامنه‌ای 17اردیبهشت 97 نیز در یک گزارش مفصل درباره سرنوشت برجام با اشاره به کنوانسیون جوامع ایرانیان در واشینگتن نوشت:

رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و وکیل فعلی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، بامداد یکشنبه خواستار خروج واشینگتن از توافق هسته‌یی ایران شد.جولیانی طی سخنرانی در همایش مجاهدین در واشینگتن بر لزوم تغییر حکومت در ایران تأکید کرده و گفت: «ما رئیس‌جمهوری داریم که به تغییر رژیم (ایران) متعهد است. اما چه اتفاقی برای آن توافق خواهد افتاد؟»

 

خبرگزاری رادیو تلویزیون رژیم روز 16اردیبهشت 97 نوشت: رودی جولیانی که در نشست مجاهدین در واشینگتن سخنرانی می‌کرد گفت: رئیس‌جمهور (آمریکا) به اندازه ما به تغییر نظام (ایران) پایبند است؛ به‌ویژه با حضور مایک پمپئو وزیر امور خارجه در سمت راست او و حضور جان بولتون مشاور امنیت ملی در سمت چپ او. جان بولتون را که می‌شناسید.

 

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی 17اردیبهشت هم سرمقاله مطول و پر از مهملاتی را به این موضوع اختصاص داده ومی‌نویسد:(مجاهدین) در آستانه زمان تصمیم‌گیری ترامپ درباره ماندن یا نماندن آمریکا در برجام، (مجاهدین) یک نمایش سیاسی در واشینگتن برپا نموده و نکته قابل‌توجه این‌که «رودی جولیانی» وکیل ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در نمایش ضد برجامی مجاهدین شرکت کرد و در یک سخنرانی حامیانه از این گروه گفت: «رئیس‌جمهور آمریکا به اندازه ما به تغییر نظام ایران پای بند است به‌ویژه با حضور مایک پمپئو وزیر امور خارجه در سمت راست او و حضور جان بولتون مشاور امنیت ملی در سمت چپ». وکیل ترامپ با افزودن این جمله که: «جان بولتون را که می‌شناسید» به‌زعم خود مایه ضدنظام سخنانش را زیادتر کرد تا به مجاهدین حاضر در نمایش وانمود کند که رئیس‌جمهور آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی مصمم و بسیار جدی است.

این روزنامه که عمدتاً متمایل به باند روحانی است در سرمقاله‌اش پس از تعزیه گردانی و ذکر مصیبت به‌خاطر شکست برجام و پروژه ضدایرانی و ضدبشری بمب‌سازی اتمی، در گفتاردرمانی مسخره‌یی، به دلداری نیروهای وارفته ولایت پرداخته و می‌نویسد:«این قبیل کینهتوزی‌ها از ناحیه (مجاهدین)  در طول 40سال گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران بسیار اتفاق افتاده و نتوانسته کاری از پیش ببرد....

 

باشگاه خبرنگاران بسیجی رژیم، 16اردیبهشت 97 نیز نوشته است:

رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک که به‌گفته خودش سابقه دوستی ۳۰ساله با ترامپ دارد، در بخشی از سخنرانی خود خواستار تغییر حکومت در ایران شد.

وی یکی از حامیان اصلی مجاهدین در آمریکا به‌شمار می‌رود و تاکنون بارها در تجمعات این گروه در آمریکا، فرانسه و آلبانی حضور پیدا کرده است.

 

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل فعلی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، طی سخنرانی در همایش مجاهدین در واشینگتن بر لزوم تغییر حکومت در ایران تأکید کرده و گفت: «ما رئیس‌جمهوری داریم که به تغییر رژیم (ایران) متعهد است.

رودی جولیانی تأکید کرد: «من به مدت طولانی که حتی نمی‌توانم بگویم چقدر، حامی تغییر حکومت ایران بوده‌ام. من حامی این مسأله خواهم بود. به‌نظر م این تنها راه صلح در خاورمیانه است.

 

در نمونه دیگری از این واکنشهای زنجیره‌یی خبرگزاری حکومتی ایسنا: 16اردیبهشت 97 نوشته است:

رودی جولیانی، یکی از اعضای تیم حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در یک نشست که توسط عوامل ضد نظام ایران در واشینگتن برگزار شد، گفت که با توجه به رویکرد وزیر امورخارجه و مشاور امنیت ملی جدید آمریکا، ترامپ قصد دارد از توافق هسته‌یی با ایران خارج شود.

وی ادامه داد: ما رئیس‌جمهوری داریم که بسیار سختگیر است. ما رئیس‌جمهوری داریم که هم‌چون ما متعهد به تغییر نظام در ایران است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31c79214-cf94-47c0-adc5-07a9804e8598"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات