728 x 90

وحشت خامنه‌ای از ریزش نیروهای وارفته و امیدهای برباد رفته نظام

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع در سخنان روز پنجشنبه ۲۱اسفند وحشت خود از سست شدن اراده‌ها و ریزش نیروهای وارفته نظام را به نمایش گذاشت و گفت: «وقتی امیدها و جرأتها کم شد و اراده‌ها ضعیف شد به تدریج اهداف نظام به دست فراموشی سپرده می‌شود. افسران جنگ ما نباید اجازه دهند چنین اتفاقی بیفتد. باید امیدواری کنند، توصیه به خسته‌نشدن، تنبلی نکردن»...

ولی‌فقیه ارتجاع افزود: «جنگ نرم خطرناک‌تر از جنگ سخت است و مشکل‌تر درمان می‌شود. کار دیگر دشمن دروغ گفتن (علیه نظام) است. خیلی خونسرد و قاطع حقیقت را وارونه نشان می‌دهند.

دشمنان جور دیگری از فضای مجازی استفاده می‌کنند. شما از فضای مجازی برای توصیه به تنبلی نکردن، خسته نشدن، بیکار نماندن و ناامید نشدن استفاده کنید».

ولی‌فقیه ارتجاع گفت: باید مراقبت کرد در غبار‌آلودگی فتنه‌ها اشتباه نکرد. حتی نفرات با تجربه و قدیمی هم اشتباه می‌کنند. دشمن می‌خواهد (نفرات نظام) همدیگر را حفظ نکنند، قطع این جریان خیلی خطرناک است. موجب می‌شود (نیروهای نظام) احساس نومیدی کنند و اراده‌ها ضعیف شود و جرأت اقدام از دست برود.

هر کس می‌خواهد اندیشه‌اش با ما یکی نباشد، اما دشمنی نکند. ما از اول انقلاب این دشمنان را آزموده‌ایم. توطئه‌ها از همان اول علیه نظام شروع شد و تا الآن هم ادامه دارد.

می‌گویند نظام با همهٔ دنیا سر ناسازگاری و ستیزه‌جویی دارد. آمریکا باید هر چه سریع‌تر عراق و سوریه را تخلیه کند.

جنگ عربستان با یمن با چراغ سبز دولت دمکرات (وقت) آمریکا صورت گرفت. وقتی (حوثی‌ها) دست به اقدام می‌زنند، سریع سازمان ملل محکوم می‌کند، می‌گوید حمله شد، ترور شد، سازمان ملل هم می‌گوید، زشتی کار سازمان ملل از آمریکا هم بیشتر است.

خامنه‌ای برای مشروعیت بخشیدن به تلاشهای نظام برای کسب سلاح اتمی با فرافکنی گفت: بزرگ‌ترین زراد‌خانهٔ اتمی دنیا در آمریکاست. آن وقت فریاد می‌زنند ما ضدتوسعهٔ سلاح هسته‌یی هستیم. از حضور نظام در منطقه بغض و کینه دارند و با کینه می‌گویند چرا ما در منطقه حضور داریم و این باعث بی‌ثباتی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51709dd9-4769-4316-bf9c-345f8056ff8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات