728 x 90

وحشت خامنه‌ای

نزدیک به یک ماه پس از انتشار گستردهٔ کرونا و ممانعت از هر گونه کنترل و قرنطینه، خامنه‌ای طی پیامی پاسدار باقری را مسئول راه‌اندازی قرارگاه بهداشتی کرد.

مجری تلویزیون رژیم: «با تقدیر از خدماتی که نیروهای مسلح تاکنون در زمینه‌ٔ کرونا به مردم عزیز تقدیم کرده‌اند و با تأکید بر ادامه و گسترش هر چه بیشتر آن، لازم است سازماندهی این خدمات به شکل یک قرارگاه بهداشتی و درمانی بوده».

او در حالی از خطر کرونا می‌گوید که این بلا را تا چند روز قبل کوچک و بی‌اهمیت توصیف کرده بود.

خامنه‌ای ۱۳بهمن ۹۸: «این بلا به‌نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست».

هوا کردن فیل نیروهای مسلح، بخشی از ناله‌های ندامت آخوند جنایتکار در وحشت از شعله‌های خشم عمومی است که در کوران کشتار ویروس مرگبار در استانهای قم و گیلان می‌گفت نباید مسأله را بزرگ کرد.

خامنه‌ای ۱۳بهمن ۹۸: «خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را. یک قضیه‌ای است پیش آمده».

خامنه‌ای برای فرار از پاسخ قرنطینه نکردن قم و توجیه پنهان‌کاری و بی‌عملی، از دشمن موهوم میکروبی گفت؛ اما نگفت چه کسانی مانع قرنطینه قم شدند.

پزشکیان: «می‌بایست از روز اول با این مسأله با تمام قدرت برخورد می‌کردند از همان روز اول باید قم را در حقیقت به‌صورت قرنطینه باهاش برخورد می‌کردند».

علی مطهری، عضو مجلس آخوندی با تأکید بر این‌که «مسئولیت جان مردم با مخالفان قرنطینه قم است» گفت: «باید مشخص شود چه‌ کسانی با چه انگیزه‌ای مانع قرنطینه اولیه قم شدند».(سایت اعتماد آنلاین ۲۲اسفند ۹۸)

پزشکیان: «باید از اول با این مسأله برخورد می‌شد که کشور به این شکل با چالش بزرگ مواجه نمی‌شد».

اقدام خامنه‌ای انعکاسی از نفرت عمومی مردم ایران علیه کرونای ولایت است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6a1d657-9783-4e6e-98f7-d606d58a49f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات