728 x 90

وحشت، تناقض‌گویی و بحران رژیم در باتلاق جنایت و جنگ‌افروزی

انفجار سر قبر قاسم سلیمانی
انفجار سر قبر قاسم سلیمانی

شرکت رئیسی جلاد و سرکردهٔ سپاه در تشییع جنازه ها

برای مهار اوضاع و بهره‌برداری از اجساد قربانیان

 

انزجار فزاینده مردم کرمان از جلاد سلیمانی

و رژیم آخوندی به‌عنوان پدرخوانده داعش

 

بسیاری از مردم می‌پرسند چگونه است

که در زمان حادثه دختر سلیمانی و هیچ‌کدام از سرکردگان سپاه

و سران و مهره‌های رژیم حضور نداشتند؟

 

رئیسی جلاد: پایان طوفان الاقصی پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود. اما نقش حاج قاسم نقش بی‌بدیلی بود... ... ... شبانه روز تلاش کرد. امنیت امروز در منطقه مرهون قاسم سلیمانی است.

 

پاسدار سلامی سرکرده سپاه خامنه‌ای: آیا امروز نقطه‌ای به اندازه سر یک سوزن در اختیار این داعش می‌بینید؟

ناپدید شده‌اند.

اینها فقط می‌توانند به‌عنوان عوامل سیاست آمریکا و اسراییل عمل کنند. اگر مرد هستید با ما بجنگید چرا زنان و کودکان را می‌کشید؟ انتقام این شهیدان قبل از شهادت‌شان از دشمن گرفته شده است.

آیا امروز نقطه‌ای به اندازه سر یک سوزن که در اختیار این داعش جنایتکار باشد، می‌بینید؟ ناپدید شده‌اند... ... ... اینها فقط می‌توانند به‌عنوان عوامل سیاست آمریکا و صهیونیسم عمل کنند... ... . . اگر مرد هستید با ما بجنگید چرا زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع را می‌کشید؟...  انتقام این شهیدان قبل از شهادت‌شان از دشمن گرفته شده است.

 

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع: در عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ای بر این رژیم صهیونیستی در اوج قدرت زدند

که در طول هفتاد و پنج سال باهم جمع بکنید. چنین آسیب و ضربه‌ای در حوزه مادی و در حوزه اعتباری نخوردند.

اینها برجستگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی است.

‌در این عملیات طوفان الاقصی کاری کردند و ضربه‌ای بر این رژیم صهیونیستی در اوج قدرت زدند که در طول هفتاد و پنج سال باهم جمع بکنید، چنین آسیب و ضربه‌ای در حوزه مادی و در حوزه اعتباری نخوردند. اینها برجستگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی است.

 

طلبکاری آخوند احمد خاتمی در جمعه‌بازار تهران: عده‌یی این حادثه را دست مایه تخریب مسئولان امنیتی ساختند

به جای این‌که تشکر کنند از مسئولان امنیتی اینها را می‌کوبند.

عده‌یی این حادثه را دست مایه تخریب مسئولان امنیتی ساختند. این لابلا به جای این‌که تشکر کنند از مسئولان امنیتی در طول ماههای گذشته به کرات نهادهای امنیتی ـ انتظامی توطئه‌های زیادی را خنثی کردند. بسیاری از آنها همانند حادثه کرمان بوده به جای این‌که تشکر کنید از این عزیزان جان برکف از این عزیزان خدمتگزار اینها را می‌کوبید این کار کار نادرستی است.

نکته اول این است که از آغاز واژه ترور و تروریسم مکرر شما مردم از آغاز پیروزی انقلاب شنیدید از هفده‌هزار شهید ترور که توسط داعشی‌های وطنی یعنی منافقین کوردل انجام شد

 

دستورالعمل آخوند موحدی دادستان کل رژیم:

برخورد قاطع با اشخاص غافل یا معاند که با تولید، انتشار و بازنشر محتوای کذب و خلاف قانون و دارای وصف مجرمانه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کنند.

لازم است به‌قید فوریت، دستگاههای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی ضمن رصد جامع، به هنگام و هوشمند در فضای مجازی و رسانه‌یی کلیه عوامل و مرتکبین مرتبط با موضوع را شناسایی و به‌منظور اقدام مناسب قضایی به دادسرای ذیصلاح معرفی کنند.

 

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد: این جبهه مقاومت رو مرحوم شهید حاج قاسم سلیمانی به فرموده رهبری ایجاد کرد و به بار آورد اصلاً طوفان الاقصی از محصولات فداکاریها و رهبریها و تدبیرهای شهید حاج قاسم سلیمانی بود هشتاد و پنج شهید اما باطن قضیه فضل و عنایت تو خدا هست الطاف خفیه تو پروردگار است شکرگزاری بر این الطاف خفیه پروردگار توی انتخابات خودش رو نشون می‌ده مشارکت انتخابات که انشاالله شما برادران و خواهران با کمال قدرت در توسعه این مشارکت خواهید افزود.

اصلاً طوفان الاقصی از محصولات فداکاریها و رهبریها و تدبیرهای شهید حاج قاسم سلیمانی بود

شهید العاروری مسئول دفتر حماس در بیروت یک هفته قبل از شهادتش به بعضی‌ها گفته بود که شهید حاج قاسم سلیمانی سه مرتبه غزه رفت.

کانال‌هایی که تو غزه هست با طراحی شهید حاج قاسم سلیمانی به‌وجود آمد

فکر این مرد رهبری این مرد جریان طوفان الاقصی را ایجاد کرد طرح طوفان الاقصی را ایشان به‌وجود آورد و به مقاومت فلسطین دیکته کرد که امروز به بار نشست

این شهید العاروری که چند روز پیش به‌شهادت رسید مسئول دفتر حماس در بیروت نقل شده یک هفته قبل از شهادتش به بعضی‌ها گفته بود که شهید حاج قاسم سلیمانی سه مرتبه رفت غزه و هیچکس متوجه نشد که ایشان به غزه هم رفت و آمد دارد گفت سه مرتبه غزه رفت کانال‌هایی که تو غزه هست با پیشنهاد شهید عماد مغنیه و طراحی شهید حاج قاسم سلیمانی این کانال‌ها در غزه به‌وجود آمد فکر این مرد رهبری این مرد جریان طوفان الاقصی را ایجاد کرد طرح طوفان الاقصی را ایشان به‌وجود آورد و به مقاومت فلسطین دیکته کرد که امروز به بار نشست

 

آخوند حاجی صادقی نماینده خامنه‌ای در سپاه: اما در این مرحله ما باورمان این است اسراییل و آمریکا نه فقط غیرمستقیم، مستقیماً در این جنایت دست داشتند و ما انتقام سخت را بیش از همه از کارگردانان آنها از آمریکا و اسراییل خواهیم گرفت.

 

به ستوه آمدن سردبیر سابق خبرگزاری رسمی رژیم: چهار سال پیش در مراسم تشییع حکومتی قاسم سلیمانی عده‌یی کشته شدند در مراسم مشابه امروز برای تکریم او دوباره مردم مظلوم کشته شدند. حکومت عبرت نمی‌گیرد و باز برای بت سازی از این سپهبد سپاه که در واقع جز هزینه سازی سی ساله برای ملت ارمغانی نداشته مردم کرمان را جبر و جمع کردند.

حاکم و حکومتگران چه زمانی خواهند فهمید که قهرمان سازی به دروغ جز نحوست را نمایش نمی‌دهد سلیمانی هرگز نماد نخواهد شد چون برای مردم ایران کاری نکرده و این همه، جز دروغ، بی‌تدبیری، و قتل مردم نخواهد بود.

 

مسعود رجوی- ۲۷ تیر ۱۳۹۴

همیشه گفته‌ایم که اگر دولت آمریکا

فقط یک درصد بلاها و فشارهایی را که بر سر مجاهدین

به‌عنوان بزرگترین نیروی اپوزیسیون این رژیم آورد بر سر این رژیم آورده بود

رژیم آخوندی صدها بار نابود شده بود و اثری از آن در میان نبود

و با تهدید تروریسم و ارتجاع و بنیادگرایی از قبیل داعش مواجه نبودیم

 

مریم رجوی-۲ مهر ۱۳۹۳

رشد و ظهور گروه‌های افراطی نظیر داعش به این دلیل است

که دولتهای غرب به مماشات طولانی با پدرخواندهٔ داعش

یعنی رژیم ولایت فقیه پرداختند

 

مریم رجوی- ۹ آذر ۱۳۹۳

لازمه نفی افراطیگری «اسلامی»

مقابله با رژیم ایران و حمایت از آلترناتیو آن مبتنی بر یک اسلام دموکراتیک است

نه بساط داعش و خلیفه گری اسلام است نه ولایت فقیه در ایران

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d79fcfea-5fc2-41ee-a235-1382aad09dcc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات