728 x 90

وحشت بزمشاهی سرکرده سپاه از شرایط انفجاری جامعه: روزگار‌های بسیار سخت‌تر را پشت سر گذاشته‌ایم، مبادا دل کسی بلرزد

بزمشاهی از سرکردگان سپاه
بزمشاهی از سرکردگان سپاه

بزمشاهی یکی از سرکردگان سپاه در سخنانی درباره قیام سراسری مردم ایران که رودر روی خامنه‌ای و سپاه پاسداران برای سرنگونی رژیم بپا خاسته‌اند خطاب به پاسداران و بسیجیان و مهره‌ای وارفته رژیم گفت: ما روزگار‌های بسیار سخت‌تر از این شرایط را پشت سر گذاشته‌ایم، مبادا دل کسی بلرزد.

بزمشاهی اصفهانی با عنوان دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران با ترس و وحشت گفت: این فتنه هم به نفع نظام اسلامی و مردم پایان خواهد یافت.

وی برای روحیه دادن به نیروها و مزدورانی که در مقابل خشم و خروش مردم و جوانان در شهرها و استانهای میهن قرار گرفته‌اند افزود: امروز ما با نسلی مواجه هستیم که تحت تأثیر القائات دشمن قرار گرفته و فریب خورده است. این فریب خوردن تنها مخصوص نسل نوجوانان نیست بلکه ممکن است ما هم فریب بخوریم و اگر امید به آینده را از دست بدهیم، دشمن در تلاشش موفق خواهد شد. امروز می‌بینیم بسیج تنها نسخه شفابخش و تنها عامل موفقیت نظام در شرایط فعلی است.

 

در حالی‌که نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای در جریان قیام سراسری مردم و جوانان را با تیر جنگی مستقیم هدف قرار می‌دهند و تا این تاریخ آمار شهیدان به بیش از ۶۰۰تن رسیده گفته است، بزمشاهی سرکرده سپاه گفت: سیستم نظام امنیتی ما به یک بلوغ عالی رسیده و در سطح کلان امنیت ملی به این نتیجه رسیدند که در اغتشاشات بدون کاربری سلاح گرم و خشونت باشد. هیچ نظام خردمندی در مقابل ملت خودش دست به خشونت نمی‌زند (سایت حکومتی انتخاب ۲۸آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea0ff945-d77c-42a6-92a9-e716bdea3965"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات