728 x 90

وحشت امام جمعه‌های رژیم در شهرها و هشدار بر سر از هم پاشیدگی اوضاع

نمایش جمعه
نمایش جمعه

جمعه بازارهای ولایت فقیه در روز ۲۵مهر صحنه جنگ‌وجدال درونی رژیم در منجلاب بحرانها و ورشکستگی نظام بود.

آخوند لائینی نماینده خامنه‌ای در استان مازندران با طعنه به آخوند روحانی گفت: خامنه‌ای از ضعیف بودن توان مدیریتی در بخش اقتصادی انتقاد کرد و گفت ترسوها نباید اسم عقلانیت را بیاورند.

آخوند نکونام امام جمعه رژیم در شهر کرد گفت: باید ادامه دهنده راه ولایت فقیه باشیم... نباید اجازه دهیم لغزش در جامعه حاکم شود.دشمن در جبهه ناامید کردن مردم در تلاش و برنامه‌ریزی است...

آخوند محمودی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در ورامین گفت: دشمن با تمام وجود درصدد ضربه زدن به این نظام است... باید اتحاد خود را با خامنه‌ای حفظ کنیم.

آخوند همدانی امام جمعه رژیم در کرج گفت: پیوستن به اف.ای.تی.اف، یعنی تسلیم. دشمنی که سعی می‌کند در بازار التهاب به‌وجود بیاورد و تاب‌آوری مردم را کم کند.

آخوند فلاحتی امام جمعه خامنه‌ای در رشت نیز با اشاره به جدال تن‌دادن به اف.ای.تی.اف گفت: خامنه‌ای بارها اعلام کرده که در قوانین غربی طرح‌هایی وجود دارد که تنها به نفع غربی‌ها است. مسئولان مراقب لبخند دشمنان باشند زیرا آنها با ما همدردی نکرده و از تروریسم حمایت می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a5c3f3a-2391-44ae-bb41-197dcb5c9b74"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات