728 x 90

وحشت از «مردم ناراحت‌تر از سال ۹۸»

قیام آبان ۹۸ - عکس از آرشیو
قیام آبان ۹۸ - عکس از آرشیو

روزنامه حکومتی همدلی در مطلبی به تاریخ چهارشنبه ۱۶تیر وحشت خود از بروز قیامی به‌مراتب سهمگین‌تر از سال۹۸ به‌دست مردمی که «امروز به‌مراتب ناراحت‌تر از سال۹۸ هستند» را بیان داشته و می‌نویسد «مردم امروز به‌مراتب ناراحت‌تر از سال۹۸ هستند. آنها از گرانی‌های سرسام‌آور، شرایط بغرنج معیشتی و شرایط سخت کرونای خسته، ناامید و حتی خشمگین‌اند. کافی‌ست نگاهی بیندازند به تعداد تجمعات اعتراضی و اعتصابات در همین چند ماه اخیر و به تعدد و تنوع موضوعاتی که مردم برای آنها دست به اعتراض زده‌اند. هنوز مدت زیادی از اعتراض و اعتصاب کارگران پالایشگاهها و صنایع پتروشیمی در جنوب و برخی شهرهای دیگر، اعتراض کشاورزان اصفهانی به بی‌آبی، اعتراض دامداران به کمبود نهاده‌های دامی، اعتراض معلمان، بازنشستگان، مالباختگان بورس و... نگذشته که نوبت به اعتراضات بی‌برقی رسیده است».
این روزنامه حکومتی در ادامه مقاله خود کارگزاران رژیم را به درس‌آموزی از قیامهای گذشته فراخوانده و آنها را از آنچه در پیش است بیم می‌دهد و می‌نویسد: «جا دارد مسئولان محترم و عالیرتبه نظام یک فلش‌بک به اعتراضات ۹۶و اعتراض به گرانی بنزین در آبان ۹۸ بزنند و بعد از مرور آن به این فکر کنند که امروز آستانه صبر مردم به‌مراتب پایین‌تر از آبان ۹۸ هست. به نظر می‌رسد اگر اوضاع به همین شکل پیش برود این ماجرا به یک اعتراض ساده به قطعی برق ختم نشود و دامنه اعتراضات به ابعاد سیاسی و امنیتی گسترش پیدا کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38b53b5d-12f7-4f71-a507-41596b8bfd81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات