728 x 90

وحشت از قیام و غیظ حکومت آخوندی از پیام خانم مریم رجوی در حمایت از قیام مردم اصفهان

قیام  مردم و کشاورزان اصفهان
قیام مردم و کشاورزان اصفهان

رسانه‌های حکومتی امروزشنبه ۲۹آبان، حاوی وحشت و هشدارهای پیاپی نسبت به وضعیت انفجاری و خطر قیام است. از جمله:

روزنامهٔ حکومتی اعتماد نوشت: «با این‌که ۲سال از وقایع تلخ و خسارت بار و فاجعه‌آسای آبان سال۹۸ (برای نظام) می‌گذرد، ولی هنوز آثار منفی آن (برای حاکمیت) به چشم می‌خورد. در نگاه خیره مردم، غم (و کینه‌ای) نهفته وجود دارد!»

این روزنامهٔ حکومتی ادامه داد: «اعتراض خشم‌آلود مردم حتی اگر در جریان گران‌شدن بنزین بروز پیدا نمی‌کرد ممکن بوده و هست که بر سر هر موضوع دیگر ظهور کند!».

روزنامهٔ حکومتی مستقل هم با اشاره به دزدی‌های نهادینه در رژیم، نوشت: «مدیران ارگانهای دولتی که از همان آغاز تورم افسارگسیخته، حقوق و دستمزد خود را چندین‌باره افزایش می‌دادند، با حضور در رسانه‌ها، معترضان آبان۹۸ را به معاندین متصل کرده و بر خشم عمومی دامن می‌زنند!»

در همین حال از روز گذشته، رسانه‌های حکومتی به‌صورت زنجیره‌یی نسبت به مجاهدین و استقبال توده‌یی از فراخوان به خیزش و ایستادگی، سوزوگداز می‌کنند. از جمله باشگاه خبرنگاران بسیجی رژیم ضمن پخش کلیپی، وحشت خود را از دشمن برانداز نظام، ابراز کرد.

‌از هفته گذشته کشاورزان اصفهانی که نسبت به وضعیت کشت پاییزه خود نگرانی‌هایی داشتند، در بستر خشک زاینده رود چادرهای خود را برپا کردند. در این بین، اما مجاهدین و شبکه‌های معاند سعی داشتند تا مردم را به اغتشاش ترغیب کنند . وابستگان مریم رجوی تجمعات اصفهانیها را اعتراضات سراسری و قیام نامیده بودند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f66f674-5df9-4c99-9ffb-c25239661622"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات