728 x 90

وحشت از فوران خشم مردم به‌خاطر گرانی و بحرانهای اجتماعی در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع - ۲مرداد
مجلس ارتجاع - ۲مرداد

در جلسات روز یکشنبه و دوشنبه مجلس ارتجاع، در وحشت از فوران خشم مردم به‌خاطر گرانی و بحرانهای اجتماعی جنگ گرگها بالا گرفت، و رئیسی جلاد به‌خاطر پوچ درآمدن وعده‌ها و بلوفهایش مورد حمله قرار گرفت.

آخوند علیرضا سلیمی نماینده مجلس ارتجاع - اول مرداد:

تذکر به وزیر محترم جهاد وزیر محترم جهاد قیمت گوشت و مرغ امروز پر کشیده مرغ از سفره فقرا کنار رفته دست بسیاری از مردم به گوشت نمی‌رسه اگر قرار است یارانه به خارجی‌ها بدهید چرا به تولیدکننده داخلی نمی‌دهید.

شجاعی، مجلس ارتجاع ۱مرداد ۱۴۰۲:

حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده مجلس: جناب آقای رئیسی حضرت‌عالی در مورد بهبود اوضاع بورس به نفع توده‌های میلیونی وعده‌هایی داده‌اید که رئیس سازمان بورس موفق به‌عمل به این وعده‌ها نشده افت شدید بازار سرمایه به‌دلیل تصمیمات خلق‌الساعه یکی از اشکالاتی که به‌عملکرد رئیس سازمان بورس وارد است... . از حضرت‌عالی می‌خواهم با برکناری رئیس سازمان بورس فردی توانمند را در این جایگاه به کار بگیرید.

تا دیروز اگر می‌گفتیم گرانی‌ها داره کمر مردم رو می‌شکنه الآن باید بگیم گرانی کمر مردم را شکست ... مردم تحمل گوشت پانصد هزار تومانی و مرغ صد هزار تومانی را ندارند.

جلال محمود زاه، نماینده مهاباد در مجلس ارتجاع ۱مرداد ۱۴۰۲:

تذکر من بر جمهور محترم هست... متأسفانه دور دوم سفر آقای رئیس‌جمهور به استانها شروع شده اما دریغ از اجرای مصوبات سفر اول... آیا دادن وعده و وعید غیرعملی و عدم اجرای مصوبات اثرات نامطلوبی در بین مردم برایتان ندارد؟

رئیس‌جمهور محترم به مردم وعده‌های غیرعملی ندهد.

م‍حفوظی نماینده آبادان مجلس ارتجاع ۲مرداد ۱۴۰۲:

بنده مظلومانه این سؤالم رو به اینجا رسوندم مظلومانه سؤالم را به صحن علنی مجلس رسوندم از روزی که سالمند در برنامه صحن علنی آمد تا به این لحظه تحت انواع فشارهای گوناگون بودم که سؤالم رو پس بگیرم

دوست دارم این عرض بنده را دکتر رئیس محترم مجلس بشنوند و حتی تهدید شده‌ام که اگر سؤالت رو پس نگیری به ضررت تموم می‌شه

قالیباف: متشکر برادر بزرگوار جناب آقای مرتضوی زیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی دعوت می‌کنم از حضرت‌عالی برای نوبت دوم پاسخ‌گویی خودتون در جایگاه قرار بگیرید و هشت دقیقه وقت شما باقی مانده و بفرمایید.

مرتضوی وزیر کار: من ابتدا به این موضوع که برادر عزیزم آقای محفوظی اشاره کردند فرموده‌اند که گفتن من را تهدید کردند... ایشون از لفظ تهدید استفاده می‌کند که منو تهدید کردن اگر که هیأت‌رئیسه یک کارگروه بگذاره و اگر ثابت شد احدی ایشان را تهدید کردن من فی المجلس ایشون را عزل می‌کنم.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48d793dd-0fb3-41de-a783-1a5ccc3ee863"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات