728 x 90

وحشت آخوندها از کلان ضربه‌های مجاهدین و حمایتهای دوحزبی از مقاومت ایران

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

وحشت آخوندها از کلان ضربه‌های مجاهدین و مقاومت ایران

اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا (۲۲۱ رأی مثبت)

از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه با تصویب قعطنامهٔ ۳۷۴

از مجاهدین و (مریم رجوی) آنها و استراتژی شوم آنها (براندازی)

حمایت کرده است

مجاهدین طی ۳ دههٔ اخیر در فضای سیاسی آمریکا

به‌ویژه در کنگره ایجاد کردند، به اهداف سیاهی که علیه نظام دارند می‌رسند

این را هم بدانیم که کنگرهٔ آمریکا نقش جدی در تدوین استراتژی دولت

به‌ویژه در سیاست خارجی دارد

مجاهدین در اروپا در حال تأثیر‌گذاریهای خود بر پارلمانها

و کانون‌های سیاسی و قضایی، علیه نظام هستند

بارزترین نمونهٔ آن هم دادگاهی است

که در آنتورپ بلژیک برای اسدالله اسدی به‌راه انداخته‌اند

برای نخستین‌بار در تاریخ اروپا یک دیپلمات رسمی در حال خدمت

به جرم تروریسم مورد محاکمه قرار می‌گیرد

اقدامی که می‌تواند برای نظام دارای پیامدهای سیاسی و حقوقی جدی باشد

مجاهدین و (شخص مریم رجوی)، در شهادت‌نامه‌های خود

بالاترین سطوح مسئولان جمهوری اسلامی را متهم به تروریسم کرده‌اند

باید به وزارت اطلاعات کمک کرد تا با بکارگیری سرنخ‌های خود

دسیسه‌های مجاهدین را از پیش کشف کند

هر چه بهتر جنگ روانی علیه مجاهدین را پیش ببرد

و نگذارد انرژی‌های آنها در مسیر فعالیت‌هایشان در آمریکا و اروپا متمرکز شود

از دشمن غافل نباشیم همه در یک کشتی هستیم

روزنامه حکومتی مستقل سه‌شنبه ۲۵آذر ۹۹: «این روزها عطف به نتیجه انتخابات آمریکا و تشکیل احتمالی دولت بایدن، در ایران تلاطمی سیاسی در جریان است. دو جریان با دو نگرش متفاوت، هر کدام با راه‌حلی برای برون‌رفت کشور از مشکلات، با یکدیگر وارد جدال شده‌اند.

موضوع مهمی که هر دو طرف به آن کم‌عنایت هستند، این است که آمریکا در بنیان و محتوا پراگماتیست است... .

پراگماتیسم آمریکایی باعث شده لابی‌گری در هزارتوی بوروکراسی حاکمیت آمریکا، تأثیر به‌غایت جدی بر تدوین سیاست‌های راهبردی دولت آمریکا بگذارد. امری که دشمنان نظام از آن بسیار بهره می‌گیرند و متأسفانه ما غافل هستیم. برای نمونه درست در همین روزها که درون کشور منازعات سیاسی در مورد برجام و مصوبه مجلس به بالاترین حد خود رسیده، مجاهدین از سال‌ها پیش با فعالیت‌های فشرده، زمینه‌های اقدامات گستردهٔ کنگره علیه نظام را مهیا کرده‌اند. یادمان نرفته که همین تیرماه سال جاری اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا (۲۲۱ رأی مثبت) از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه، با تصویب قعطنامهٔ ۳۷۴ ضمن خط و نشان کشیدنهای بسیار علیه جمهوری اسلامی از مجاهدین (مریم رجوی) و استراتژی شوم آنها (براندازی) حمایت کرد.

تجربه هم نشان داده با توجه به زیرساختی که مجاهدین طی ۳دههٔ اخیر در فضای سیاسی آمریکا، به‌ویژه در کنگره ایجاد کردند، به اهداف سیاهی که علیه نظام دارند، می‌رسند. این را هم بدانیم که کنگرهٔ آمریکا نقش جدی در تدوین استراتژی دولت، به‌ویژه در سیاست خارجی دارد؛ و بسیار روشن است سمت و جهتی که کنگره در برابر ایران اتخاذ خواهد کرد، چیست. یا درست در حالی که در سپهر سیاسی کشور، این روزها شاهد کشاکش میان طیف‌های مختلف هستیم که هر روز جدی‌تر شده و البته به نقاط هشداری هم رسیده است، مجاهدین در اروپا در حال تأثیر‌گذاریهای خود بر پارلمانها و کانون‌های سیاسی و قضایی، علیه نظام هستند. بارزترین نمونهٔ آن هم دادگاهی است که در آنتورپ بلژیک برای دیپلمات رسمی جمهوری اسلامی، آقای اسدالله اسدی به‌راه انداخته‌اند. در این توطئه برای نخستین‌بار در تاریخ اروپا، یک دیپلمات رسمی در حال خدمت، به جرم واهی تروریسم مورد محاکمه قرار می‌گیرد. اقدامی که هر چند بسیار ناحق، اما می‌تواند برای نظام دارای پیامدهای سیاسی و حقوقی جدی باشد. به‌ویژه این‌که مجاهدین و شخص (مریم رجوی)، در شهادت‌نامه‌های خود، بالاترین سطوح مسئولان جمهوری اسلامی را، متهم به تروریسم کرده‌اند. بنابراین در چنین شرایطی جا دارد طرف‌های مختلف در جمهوری اسلامی، (که همه دلسوز و حافظ نظام هستند) به‌جای این‌که بر سر استدلال‌های خود با یکدیگر به مشاجره بپردازند و توان تمامیت نظام را در این چاه ویل هدر دهند، در گام اول به‌صورت یکپارچه پشت وزارت‌خارجه و وزارت اطلاعات جهت مقابله با این اقدامات گسترده قرار گیرند. جا دارد کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس، تمام قد از تلاش‌های وزارت‌خارجه حمایت کند تا وزارت‌خارجه با بسیج امکانات خود نگذارد این‌طور سیاست‌های راهبردی آمریکا و اروپا علیه نظام سمت و جهت داده شود. به وزارت اطلاعات کمک کنند تا با بکارگیری سرنخ‌های خود، دسیسه‌های مجاهدین را از پیش کشف کند هر چه بهتر جنگ روانی علیه مجاهدین را پیش ببرد و نگذارد انرژی‌های آنها در مسیر فعالیت‌هایشان در آمریکا و اروپا، متمرکز شود. پس از دشمن غافل نباشیم. همه در یک کشتی هستیم و جا دارد با همدلی و همسویی، نگذاریم لطمه‌ای به آن وارد شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08e4f828-5c48-4dd7-9940-9bb06e5b2987"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات