728 x 90

وحشت حکومت آخوندی از قطعنامه دوحزبی در کنگره آمریکا - تلویزیون رژیم:

 قطعنامه دوحزبی در کنگره آمریکا در حمایت از برنامه ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی
قطعنامه دوحزبی در کنگره آمریکا در حمایت از برنامه ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی

زوزه‌های وحشت‌آلود حکومت آخوندی از قطعنامه دوحزبی در کنگره آمریکا

در حمایت از خواست مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک و برنامه ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم

حمایت ۱۶۵تن از اعضای کنگره آمریکا از مجاهدین یک بار دیگر پیوند عمیق نظام آمریکا با تروریسم را به جهانیان نشان داد

 

خبرگزاری سپاه پاسداران - فارس ۲۱بهمن ۱۴۰۱:

کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز (جمعه) ۲۱ بهمن‌ماه در توئیتر با اشاره به حمایت تعدادی از اعضای کنگره آمریکا از مجاهدین نوشت: حمایت ۱۶۵تن از اعضای کنگره آمریکا از ‌ مجاهدین‌، یک بار دیگر پیوند عمیق نظام آمریکا با تروریسم را به جهانیان نشان داد.

‏وی یادآور شد: البته عجیب نیست! رژیمی که به تأسیس و استفاده ابزاری از داعش مبادرت کرد، در تداوم حمایت و استفاده ابزاری و سیاسی از قاتلان ۱۷هزار احساس شرم نمی‌کند!

قطعنامه مذکور جمهوری اسلامی را به «نقض حقوق بشر» متهم می‌کند اما از آنچه طرح «مریم رجوی برای آینده ایران خوانده شده حمایت کرده است.

 

روزنامه ولایتی مشاور خامنه‌ای

فرهیختگان -۲۱ بهمن ۱۴۰۱:

۱۶۰ نماینده کنگره آمریکا طرحی را در حمایت از مجاهدین خلق امضا کردند

در گزارش میلیشیای پولی اروپا نوشتیم که چطور پول و ارتباطات فرقه رجوی آنها را به سمت رادیکالیسم و حمایت از فرقه برد حالا هم نمایندگان کنگره آمریکا از الهام‌بخش بودن رهبری مریم رجوی می‌گویند. ‏۱۶۰ نماینده کنگره آمریکا طرحی را در حمایت از مجاهدین خلق امضا کردند. مریم رجوی هم از «در سمت درست تاریخ ایستادن» نمایندگان تشکر کرد.

 

جمعه بازار تهران ۲۱بهمن ۱۴۰۱:

مجری نماز جمعه تهران: و اما بامداد پنجشنبه ۱۶۵ عضو تندروی کنگره آمریکا به بهانه حمایت از اغتشاشات ایران به گروهک تروریستی منافقین تنفس مصنوعی و امیدی واهی دادند و مدعی شدند آمریکا از خواست مردم ایران برای تشکیل جمهوری دموکراتیک سکولار و غیرهسته‌یی حمایت می‌کند و نقض حقوق‌بشر و حمایت از تروریسم توسط حکومت ایران را محکوم می‌کند.(سایت هیأت آنلاین رژیم ۲۱بهمن ۱۴۰۱)

 

تلویزیون حکومتی:

مجاهدین اکنون به قلب کنگره آمریکا راه پیدا کردند

تلویزیون رژیم ۲۰بهمن ۱۴۰۱

بامداد پنجشنبه کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا یک قطعنامه ضدایرانی تصویب کرده هدف قطعنامه تغییر حکومت در ایران و یکی از روش‌ها حمایت از گروه تروریستی منافقین که برای آینده ایران طرحی حدوداً ده خطی نوشتند حمایت سیاستمداران آمریکایی از گروه تروریستی منافقین سابقه‌یی تقریباً چهل ساله دارد بخشی از این حمایت به‌صورت پنهانی‌ست و از یک جایی به بعد علنی می‌شود.

گزارشگر: و یکی از مصداق های حمایت علنی مربوط به سال۹۱ است که با هدایت هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا اسم این گروه از فهرست آمریکا از گروه‌های تروریستی خارج شده.

جان کری وزیر خارجه وقت آمریکا سال۹۵: انتقال کامل ۲۸۰ عضو بازمانده گروه مجاهدین خلق به آلبانی یک دستاورد حقوق‌بشری بود

گزارشگر: بامداد پنجشنبه اعضای کمیته روابط خارجی آمریکا با رأی به یک قطعنامه ضدایرانی در مسیر همان آرزویی گام برداشتند که سناتورها و مقامات آمریکایی پیش از آنها برای دهها سال به آن چشم داشته‌اند.

بیانیه سناتور آمریکایی در حمایت از منافقین سال۹۵: سناتور مک‌کین در بیانیه خود به نتیجه موقعیت آمیز تعهدی اشاره کرد که آمریکا سیزده سال پیش برای تأمین ایمنی مجاهدین مستقر در کمپ اشرف سپرده بود.

هم‌چنان که می‌دانید گروهک منافقین مدتها در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داشت که هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا تلاش کرد تا اون را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کند و اکنون به قلب کنگره آمریکا راه پیدا کردند چه تغییری در رفتار این گروهک ایجاد شده که از فهرست گروه‌های تروریستی خارج شده؟

تغییری در رفتار اونها ایجاد نشده اقتضاء زمانه وضعیت اونها را کارکرد اونها را متفاوت کرده...

مجری: جناب آقای هاشمی‌نژاد چرا با این‌که خود آمریکاییها می‌دانند که این گروهک هیچ جایگاهی در میان مردم ایران نداره اما باز روی اون سرمایه‌گذاری می‌کنند و این سرمایه‌گذاری چه پیامدهایی می‌تواند به همراه داشته باشه؟

هاشمی نژاد: آمریکا جایگزین چیز دیگه‌ای در دست نداره این نشان می‌دهد آلترناتیوی ندارد اون ابزارهایی که بخواهد بکار ببرد بسیار بسیار محدود است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74551b06-51a5-4d60-9384-42f58b7d89a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات