728 x 90

واکنش‌های غیظ‌آلود حکومت آخوندی در مجمع عمومی

کمیته مجمع عمومی سازمان ملل متحد
کمیته مجمع عمومی سازمان ملل متحد

نماینده رژیم آخوندی در مجموع عمومی ملل متحد، در حالیکه از کد آخوند‌ساخته «فرقه تروریستی»علیه مجاهدین استفاده می‌کرد، قطعنامه عالیترین مرجع جهانی را تبانی با مجاهدین و «سلاحی علیه نظام» آخوندی توصیف کرد.

 

خبرگزاری رسمی رژیم: با تصویب این قطعنامه پرونده حقوق‌بشری جمهوری اسلامی برای یک‌سال دیگر مفتوح ماند تا گزارشگر ویژه‌ ملل ‌متحد برای یک‌سال دیگر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

حکومت آخوندی که به‌خاطر کشتار بزرگ قیام‌کنندگان زیر ضرب محکومیت‌های بین‌المللی و موج انزجار و خشم داخلی است، رسید دریافت ضرب سنگین تصویب قطعنامه مجمع عمومی را در واکنش‌های هراسان خود، داد.

نماینده رژیم آخوندی در سخنرانی پرغیظ خود در مجمع عمومی، تصویب قطعنامه در بالاترین مرجع جهانی علیه رژیم را کدی برای تغییر رژیم توصیف کرد و در حالی‌که از کد«فرقه تروریستی» علیه مجاهدین استفاده می‌کرد، این قطعنامه را تبانی با مجاهدین دانست و در آشفته گویی‌های خود، ادعا کرد:« حامیان اولیه این قطعنامه، بدترین دشمنان حقوق‌بشر و ارزشهای دموکراتیک» هستند و «با فرقه تروریستی تبانی کرده‌اند» و این قطعنامه «سلاحی علیه نظام ایران» است: «مقوله حقوق‌بشر تنها یک فصل دیگر در اجرای سیاست شوم فشار حداکثری علیه نظام جمهوری اسلامی و کدی برای تغییر رژیم است...

ما این قطعنامه را برای ارتقای حقوق‌بشر مضر می‌دانیم...

لطفاً به آنها یک فرصت دیگر ندهید که حقوق‌بشر ا به سلاحی علیه نظام ایران تبدیل کنند.»

 

خبرگزاری رسمی رژیم نیز ضمن سوزش شدید از شکست تلاشهای حکومت آخوندی برای جلوگیری از تصویب قطعنامه نقض سیتماتیک حقوق‌بشر توسط رژیم آخوندی در مجمع عمومی، به‌مثابه عالیترین مرجع ملل متحد،، نوشت: (با تصویب این قطعنامه)، پرونده حقوق‌بشری جمهوری اسلامی برای یک‌سال دیگر مفتوح ماند تا گزارشگر ویژه‌یی که برای این منظور در نظر گرفته‌اند به فعالیت خود ادامه دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0b74bd1-0feb-4c2a-9c21-c4ca4b29ad47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات