728 x 90

واکنش وزارت‌خارجه رژیم نسبت به مواضع کشورهای اروپایی در موضوع برجام

سخنگوی وزارت خارجه رژیم
سخنگوی وزارت خارجه رژیم

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در واکنش غیظ‌آلود به مواضع کشورهای اروپایی به‌خاطر نقض برجام توسط حکومت آخوندی، ضمن تهدید به متوقف کردن پروتکل الحاقی گفت: «ما مصوبه مجلس را کلمه به کلمه اجرا خواهیم کرد».

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم:

تکلیف مجلس کاملاً برای دولت روشن هست. برای سازمان انرژی اتمی روشن هست. ما اگر طرفهای ما در برجام از جمله ایالات متحده از جمله اروپایی‌ها و آمریکا ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ به تعهدات خود شان را انجام ندهند، طبیعتاً ایران باید نظارتهای فرا پادمانی یا آنچه که به‌عنوان پروتکل الحاقی گفته می‌شود را متوقف کند. ایران کلمه به کلمه به‌خاطر این‌که تکلیفش هست دولت انجام خواهد داد هم طرفهای ما در اروپا می‌دانند، هم سازمان انرژی اتمی می‌دانند و شفاف هم این کارها صورت خواهد گرفت و به آنها هم اعلام شده است.

این آخرین شانس اروپایی‌ها هست و این‌که تعهدات خودشان برگردند و برجام را حفظ بکنند و ایالات متحده هم باید بداند که ما کلمه به کلمه قانون مجلس را عمل خواهیم کرد. ما اساساً طراحی‌های خودمان را بر اساس عکس‌العمل کسی دیگری نچیدیم. (خبرگزاری ایران پرس ۶بهمن).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1097b391-fd16-4e04-ace3-3eefb03bb30c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات