728 x 90

واکنش هراسان قضاییه جلادن نسبت به آغاز کار مای ساتو گزارشگر ویژه ملل متحد

مای ساتو، گزارشگر ویژه سازمان ملل در موضوع حقوق‌بشر ایران
مای ساتو، گزارشگر ویژه سازمان ملل در موضوع حقوق‌بشر ایران

واکنش هراسان قضاییه جلادن

نسبت به آغاز کار مای ساتو گزارشگر ویژه ملل متحد

و دروغپردازی سر ضرب در مورد ارتباط مجاهدین با ساتو

خبرگزاری قضاییه جلادان میزان، (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) نوشت: مای ساتو، گزارشگر ویژه سازمان ملل در موضوع حقوق‌بشر ایران به‌تازگی با انتشار پیامی از آغاز مأموریت خود خبر داد.

قضاییه جلادان برای فشار آوردن به گزارشگر جدید سر ضرب به دروغپردازی پرداخت و پیشاپیش از تلاش مجاهدین برای برقراری ارتباط با مای ساتو خبر داد و نوشت: برخی از گزارشها از تلاش مجاهدین برای برقراری ارتباط با مای ساتو حکایت دارند؛ رویه‌ای که این گروه در قبال جاوید رحمان اتخاذ کرده بود تا اهداف ضد نظام خود را پیش برند.

قضاییه جلادان خاطرنشان کرده است: گزارشگران ویژه سازمان ملل دست به تدوین گزارشهایی درباره وضعیت حقوق‌بشر در ایران بر مبنای گزارشهای دروغین گروهک‌های تروریستی زدند. نقطه اوج این روند در کار جاوید رحمان و البته گزارش نهایی آن آشکار شد که ادعانامه‌ای برای تبرئه مجاهدین از هلاکت ۱۷هزار نفر بود!

قضاییه جلادان در یک سؤال مضحک پرسیده است: آیا مای ساتو حاضر به مشاهده دادگاه در جریان رسیدگی به جنایت‌های مجاهدین به‌عنوان گام نخست اجرای در «تعهد به مشارکت در گفتگوی سازنده» است، یا خیر؟!

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6eedd673-d9f1-4199-908d-d5c3a54ed7b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات