728 x 90

واکنش‌های ترسان رژیم در رابطه با بیانیه سران آمریکا و اروپا و خطر اجماع جهانی علیه تخلفات اتمی حکومت آخوندی

بایدن و رهبران سه کشور اروپایی
بایدن و رهبران سه کشور اروپایی

سفیر پیشین رژیم در انگلستان نسبت به پیامدهای اتحاد آمریکا و اروپا علیه حکومت آخوندی به سرکردگان نظام هشدار داد.

ساداتیان گفت: چهار کشور آمریکا و تروئیکای اروپایی و اسراییل و عربستان در پشت‌پرده به هم نزدیک شده‌اند و امروز این خطر وجود دارد که اروپا با آمریکا همراهی کند و مکانیسم ماشه علیه ایران فعال شود».

وی افزود: در بیانیهٔ وزرای خارجه چهار کشور، مواضع غرب به‌خوبی بیان‌شده است. اگر این کشورها در ادامه توافق خود، پرونده اتمی را به شورای امنیت برگردانند، مکانیزم ماشه علیه ما فعال می‌شود. در اینصورت همه کشورهای دنیا موظف هستند که در تحریم علیه نظام شرکت کنند. این تحریم به هر شکلی دیکته شود کشورها باید تبعیت کنند. (روزنامه حکومتی ستاره صبح ۱۰آبان)

روزنامه حکومتی مستقل ۱۰آبان درباره بن‌بست مذاکرات اتمی تحت عنوان «سراب توافق» نوشت: برنامه هسته‌یی فراتر از ماهیت خود هزینه‌زا شده و تبدیل به خاکریز اول شده است. به عبارتی مبدل به سنگر اول شده که اگر توسط دشمن فتح شود، قهراً به سقوط سایر سنگرها هم منجر خواهد شد. آنها سنگرهای بعدی را نقش منطقه‌ای، ظرفیت‌های جنگ‌افزاری، حقوق‌بشر و حتی موجودیت سیستمی به‌نام جمهوری اسلامی می‌دانند.

روزنامه حکومتی ستاره صبح روز ۱۰آبان نیز با اذعان به سیاست وقت‌کشی حکومت آخوندی در مذاکرات هسته‌یی نوشت: غرب با آگاهی از این‌که جمهوری اسلامی خواهان تغییر در استراتژی منطقه‌یی خود نیست، درصدد پیدا کردن راه دیگری است و با اعلام این‌که همه گزینه‌ها روی میز است به نظام هشدار می‌دهد.

فریدون مجلسی، مدیرکل پیشین وزارت‌خارجه رژیم، در مورد پیامدهای خطرناک رفتن رژیم به‌سمت تولید بمب اتمی نوشت اگر آمریکا و غرب احساس کنند که جمهوری اسلامی در آستانه دستیابی به پیشرفت‌های جدید (در رابطه با بمب اتمی) است و چون نظام قبلاً قصد و نیت خود را در مورد اسراییل اعلام کرده است؛ این را نوعی اعلام جنگ تلقی می‌کنند.

مجلسی افزود: در شش قطعنامه‌یی که در شورای امنیت پیش از امضای برجام علیه ما به تصویب رسیده، چین و روسیه به این قطعنامه‌ها رأی داده‌اند. روسیه رسماً اعلام کرده است که آتش‌نشان (نظام) ایران نخواهد شد. (روزنامه حکومتی آرمان ۱۰آبان)

در همین حال رسانه‌های رژیم، طعنه مجدد نماینده روسیه به رژیم آخوندی را منعکس کردند و نوشتند میخائیل اولیانوف در واکنش به خبر "تهران تایمز"مبنی بر این‌که"به‌زودی"تاریخ دقیق از سرگیری مذاکرات اعلام خواهد شد، نوشت:"خوب است فقط یک نکته، تهران تایمز یادآوری شود که در (۵آبان)، طرف ایرانی قصد داشت روز دقیق از سرگیری مذاکرات وین را نه به‌زودی، بلکه دقیقاً هفته آینده اعلام کند!(سایت حکومتی دیده‌بان ایران ۹آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a05ec25-758a-421b-b5c7-eddc5768427f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات