728 x 90

واکنش نمایندگان خامنه‌ای علیه قیام‌کنندگان عراقی

تظاهرات مردم عراق علیه فساد و دخالتهای رژیم ایران
تظاهرات مردم عراق علیه فساد و دخالتهای رژیم ایران

در پی قیام گسترده مردم عراق علیه فساد و دخالت‌های رژیم آخوندی در این کشور و بهم‌خوردن بساط سوءاستفاده‌های رژیم از ایام اربعین آخوندهای نماینده خامنه‌ای در شهرها و استانهای مختلف کشور، بفرموده، به میدان آمده و علیه قیام مردمی عراق لب به شکوه و شکایت گشودند.

 

کاظم فتاح دماوندی نماینده خامنه‌ای در دماوند: اعتراضهای کنونی در عراق شباهت‌های زیادی به اعتراضات دیماه سال ۱۳۹۶در ایران دارد. داعش، حزب بعث و منافقان، جوانان عراقی را برای شورش تحریک می‌کنند.

 

محسن محمودی نماینده موقت خامنه‌ای در ورامین: دشمن در پی فتنه‌انگیزی در مراسم اربعین است و طی چند روز اخیر و در چند شهر عراق تظاهرات به راه انداختند.

اما شنیده ها حاکی است، دشمنان منافقین را تحریک کردند، که در مسیر، به زبان عربی به زائران ایرانی توهین کنند و درگیری به راه بیاندازند و ضمن خدشه وارد کردن به جبهه مقاومت، راهپیمایی اربعین را تحت تاثیر قرار دهند.

 

محمد جوادرکنی نماینده خامنه‌ای در بندرلنگه: حوادث اخیر در عراق و مطالبات صنفی در عراق و در یک کشوری که ادعای دموکراسی دارد عجیب نیست اما در پشت صحنه و در آستانه اربعین ودر مناطق شیعه نشین عجیب است واعتقاد داریم که محور عربی، عبری و آمریکایی پس از شکست در آرامکو و یمن به فکر توطئه افتاده اند که مطمئن باشید راه به جایی نخواهند برد.

 

محمدجواد باقری نماینده خامنه‌ای در اسالم: نا آرامی‌های چند روز گذشته در بغداد و متهم کردن نیروهای ایرانی به حضور در این درگیریها، این اقدام جنگ رسانه‌یی دشمن در آستانه حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی است

 

محمد مهدی حسینی نماینده خامنه‌ای در استان البرز: مطالبات مردم عراق را وسیله عقده گشایی خودشان قرار داده‌اند...آن ها گمان می‌کنند با ایجاد این درگیریها و سرنگونی دولت فعلی عراق و تحت‌الشعاع قرار دادن اربعین و شکستن خط مقاومت می‌توانند به اهداف خود برسند.

 

رضا علیزاده نماینده خامنه‌ای از ابرکوه: تحت عنوان مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم عراق، به‌دنبال اختلاف‌افکنی و جنگ داخلی در عراق هستند و این همان نسخه‌ای است که برای ایران پیچیده بودند

 

علی حسینی نماینده خامنه‌ای از بروجرد: موج سواری و خرابکاری منافقین و ضد انقلاب با حمایت آمریکا، اسراییل و عربستان برای کم رنگ کردن حضور مردم در کشور عراق برای برگزاری مراسم اربعین حسینی، واضح است.

 

آخوند امامی کاشانی امام جمعه تهران: ما در کشور و جامعه‌ مان الآن در برابر مشکلات مختلفی هستیم از جمله مشکل اقتصادی، مشکل بیکاری و اشتغال/مشکل اینجاست که دشمن برنامه‌ریزی می‌کند در همه چیزها /... این‌که شما الآن می‌بینید دشمن متوجه اربعین شده متوجه به عراق شده ایجاد مزاحمت می‌کند.

 

مطالب مرتبط:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33dcd45e-d66a-4418-90be-a16f8e6d6510"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات