728 x 90

واکنش سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم به محکومیت بین‌المللی اعدام روح‌الله زم

خطیب‌زاده سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم
خطیب‌زاده سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم آخوندی روز دوشنبه ۲۴آذر در واکنشی غیظ‌آلود نسبت به محکومیت بین‌المللی اعدام روح‌الله زم، گفت: «بهره‌گیری آمریکا از پایگاه هوایی یکی از این کشورهای اروپایی برای انجام عملیات تروریستی در منطقه و از جمله ترور قاسم سلیمانی، جایی برای ادعاهای به ظاهر بشردوستانه این کشورها باقی نمی‌گذارد... جمهوری اسلامی با داشتن ۱۷هزار قربانی تروریسم یکی از اصلی‌ترین قربانیان حقوق بشر است آن هم از سوی کسانی که این روزها در آغوش اروپا بر علیه منافع (نظام) اقدام می‌کنند و اروپایی‌ها برای آنها امکانات و شرایط برگزاری میتینگها و رهبری اقدامات خصمانه علیه (نظام) را صادر می‌کنند».

خبرگزاری رسمی رژیم ضمن انتشار این خبر با غیظ و سوزش افزود: «بیانیه‌ها و محکومیتها در حالی از سوی برخی کشورها و نهادها منتشر و اعلام می‌شود که بسیاری از آنها دو هفته قبل از این رویداد و در جریان ترور محسن فخری‌زاده حاضر نشدند این اقدام تروریسم دولتی را محکوم کنند...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/512236db-968d-42cf-8d30-9578b8b90aa6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات