728 x 90

واکنش آخوند روحانی نسبت به اظهارات بوریس جانسون مبنی بر کنار گذاشتن برجام

آخوند روحانی
آخوند روحانی

به‌دنبال بیانیه ۳کشور آلمان، انگلستان و فرانسه برای به‌کارگیری مکانیزم ماشه و ارجاع پرونده توافق اتمی به شورای امنیت که پیآمد آن بازگشت تحریم‌های بین‌المللی و اعمال قطعنامه‌های شورای امنیت علیه حکومت آخوندی است و در واکنش به اظهارات بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگستان، مبنی بر کنارگذاشتن برجام، رئیس‌جمهور ورشکسته ارتجاع که شاهد وارد آمدن آخرین میخها بر برجام است، در جلسه هیأت دولت خود واکنشی دیوانه‌وار نشان داد و عاجزانه خواستار ماندن این کشورها در برجام شد.

آخوند روحانی گفت: «این آقای نخست‌وزیر در لندن من نمی‌دانم چه‌جوری فکر می‌کند می‌گوید که برجام را بگذاریم کنار طرح ترامپی را بیاوریم اجرا بکنیم، بگویید شما ۳کشور اروپایی شما همه کشورهای اروپایی حالا ۲۸تا هستید ۲۷ می‌شوید بگویید تا حالا چه‌کار کرده‌اید در یک مورد آن‌که ما دلمان گرم بشود بگوییم برای برجام هم بلد هستید یک کاری بکنید ما شما را دعوت می‌کنیم باز هم به برجام».

 

رئیس‌جمهور ولایت فقیه، در حالی‌که در منتهای استیصال آمریکا و هم‌چنین اروپا را به ناامنی و تروریسم تهدید می‌کرد، با حماقتی مضاعف باز هم خودش را به مذاکره با آمریکا دعوت کرد و دوبار گفت ما آماده‌ایم ما آماده‌ایم!

آخوند روحانی گفت: «در برجام اشتباه کردید در ترور شهید سلیمانی اشتباه کردید در منطقه اشتباه کردید در عراق اشتباه کردید در یمن اشتباه کردید در تحریم نفت ایران اشتباه کردید بیایید دست از اشتباه بردارید بیایید برگردید ما آماده‌ایم ما آماده‌ایم سرباز آمریکایی امروز در ناامنی است فردا ممکن است سرباز اروپایی هم در ناامنی باشد».

 

شیخ حسن روحانی که در عین کرنشهای روزمره برای خامنه‌ای، شاهد حذف فله‌ای عناصر باند خودش توسط رقبای حکومتی است، با تضرع و زاری خواستار حذف نکردن آنها شد و تصریح کرد اگر از هم جدا شویم شکست‌خورده در داخل، در منطقه و در صحنه جهانی هستیم.

روحانی گفت: «در برابر یک صندلی مجلس ۱۷نفر ۱۷۰نفر ۱۷۰۰نفر کاندیدا هستند از چند جناح ۱۷۰۰نفر؟ ۱۷نفر از چند جناح؟ از یک جناح؟ این‌که انتخابات نمی‌شود که! من چهل سال با سلیمانی رفیق بودم ۳۹ یا ۳۸سال با ایشون من رفیق بودم، بیش از ۲۰سال ما از نزدیک با هم کار کردیم، من او را خوب می‌شناسم او جناحی نبود، بیایید همه با هم آشتی کنیم کینه‌ها را از دل برداریم این انتخابات قدم اول این باشد و اگر خدای ناکرده از هم جدا شدیم و فاصله گرفتیم شکست‌خورده در داخل در منطقه و در صحنه جهانی هستیم».

 

آخوند روحانی که با عواقب سنگین دروغ‌پردازی و کتمان عمدی واقعیت، بعد از شلیک موشک به هواپیمای مسافربری مواجه است، به دروغ‌پردازیهای وقیحانه و بی‌دنده و ترمز خود در این رابطه باز هم ادامه داد که هیچ کودکی را هم نمی‌فریبد و فقط انزجار عمومی و خشم مردم و دانشجویان بپاخاسته را بیشتر می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02065b83-15b2-4194-9f3a-c1aa82014f02"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات