728 x 90

واکسنی که وارد شد اما نیست!

کرونا در ایران
کرونا در ایران

کرونا در ایران بیداد می‌کند، سویه‌های خطرناک کرونا یکی پس از دیگری به ایران وارد می‌شوند، هنوز پیک پنجم کرونا با سویه‌ٔ دلتا تمام نشده، بحث از وارد شدن سویه لامبدا است. آنچه در جهان به اثبات رسیده این است که تنها راه مقابله با کرونا، واکسیناسیون همگانی در جامعه است یا این‌که حداقل بیش از ۵۰درصد مردم واکسینه شوند. اما در ایران تحت حاکمیت آخوندها آمار منتشر شده زیر ۱۰درصد است؛ آن‌هم با واکسن‌هایی که معتبر نیستند، نگاهی به آمار واکسن‌هایی که وارد شده این ابهام را تشدید می‌کند.

محمدحسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال‌احمر رژیم مدعی شده که ارگان تحت کنترلش تاکنون ۲۰میلیون دوز واکسن وارد کرده؛ یعنی با آن می‌توان ۱۰میلیون ایرانی را واکسینه کرد! با این میزان می‌توانند ۱۲ونیم درصد از مردم ایران ۲دوز واکسن بزنند،

مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک رژیم گفته است: تا الآن ۲۵میلیون و ۵۴۴هزار دوز واکسن وارد ایران شده» این میزان هم برابر است با واکسینه شدن بیش از ۱۶درصد مردم ایران؛ اما در شهرهای ایران خبرهای دیگری منتشر می‌شود.

روزنامهٔ حکومتی آفتاب یزد نوشت: کاهش واردات واکسن کرونا طی روزهای گذشته منجر به نیمه تعطیلی برخی مراکز تزریق‌شده است و مردم نگران کمبود واکسن هستند.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم اعلام کرد: مراکز واکسیناسیون اصفهان به‌دلیل کاهش تأمین واکسن تعطیل شد.

بله واقعیت این است که واردات واکسن هم برای سپاه یک شغل درآمد‌زا است و فیلم‌های صادرات واکسن به ونزوئلا که در فضای مجازی منتشر شد نشان می‌دهد، رژیم آخوندی قصد مقابله با کرونا را ندارد و سازمان بهداشت جهانی ایران را آلوده‌ترین نقطه‌ٔ دنیا به کرونا اعلام کرد.

واقعیت این است که نجات مردم ایران از کرونا با نجات مردم ایران از نظام فاسد و جنایتکار ولایت فقیه در هم گره‌خورده و راه‌حل مشکلات یکی است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26bb2a02-548f-48eb-a874-29656959c670"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات