728 x 90

وال استریت ژورنال:‌ هدف رژیم از نقض تعهدات برجام ترساندن و فریب دادن جهان است

ذخیره سازی بیش از ۳۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده
ذخیره سازی بیش از ۳۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده

وال استریت ژورنال نوشت: تصمیم رژیم ایران در ذخیره‌سازی بیش از ۳۰۰کیلو گرم اورانیوم غنی‌شده، اولین نقض روشن و عامدانه توافق توسط این رژیم است.

وال استریت ژورنال در سرمقاله خود در همین رابطه می‌نویسد: در اوایل امسال، مقام ارشد اتمی رژیم ایران اذعان کرد که رژیم مدتهاست خود را آماده فرار از توافق و پیگیری تسلیحات اتمی کرده است.

رژیم ایران همچنین ممنوعیت‌های شورای امنیت ملل ‌متحد روی آزمایشات موشکی و فروش تسلیحات را نادیده گرفته است. این رژیم حضور بی‌ثبات‌کننده‌ای در سوریه، توطئه‌های حملات تروریستی در اروپا و فراخوان برای نابود کردن اسراییل را حفظ کرده است...

سرمقاله وال استریت ژورنال می‌افزاید: جنجال و سر و صدای زیاد رژیم ایران در رابطه با کاهش تعهداتش در برجام، هدفش ترساندن جهان به‌منظور فریب دادن رئیس‌جمهور آمریکا و وادار کردن وی به عقب‌نشستن از تحریم‌هاست.

وال استریت ژورنال اضافه می‌کند: ما به اندازه کافی در مورد رفتار رژیم ایران فراگرفته‌ایم تا بدانیم که رژیم همواره می‌خواسته از توافق برای تأمین مالی ماجراجوئی‌هایش در خارج برای زمان خریدن استفاده کند... اقدامات رژیم ایران باید اروپا را ترغیب به پیوستن به آمریکا در تحریم‌ها نماید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f87159a0-2865-42c9-866c-e36e5ecb3ead"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات